סצנה שנראית כאילו לקוחה מסרט גיבורי על הצליחה להדהים את העולם כולו, במסגרתה גבר הציל ילד בן שש שנפל אל פסי הרכבת בתחנת ואנגאני שבמומבאי, הודו. בתיעוד הלא ייאמן הילד הקטן מעד מהרציף היישר על המסילה, בעוד רכבת דהרה לכיוונו. במזל, עובד המקום שהיה עד נפילה זינק בשנייה האחרונה והספיק להציל את הילד ממוות. צפו בתיעוד המטורף מרגעי ההצלה:

בן שש ניצל מרכבת דוהרת ברגע האחרון (צילום: PIYUSH GOYAL טוויטר)

בתיעוד המבהיל, שנתפס ביום שבת האחרון במצלמות האבטחה של המקום, אפשר לראות את הילד ואמו הולכים על הרציף, כשלפתע הילד איבד שיווי משקל ונפל על המסילה. עובד תחנת הרכבת, מאור שלקה בן ה-30, הבחין בסיטואציה ורץ במהירות על פסי הרכבת, כשהרכבת נוסעת במהירות לכיוונו. 

ברגע האחרון שלקה, שתפקידו לבדוק את אותות הרכבת, הספיק להעלות את בן השש בחזרה אל הרציף ולטפס בעצמו, כך שהרכבת פספסה את הפגיעה בהם בשנייה האחרונה. רק בדיעבד, התברר שאמו של הילד היא עיוורת, לכן לא יכלה לעזור בעצמה לבנה הקטן. אחרי רגעי ההצלה המתוחים, האם החלה לבכות והודתה לעובד הרכבת. גם שר התחבורה ההודי, פיוש גויאל, שיבח את שלקה: " אני גאה מאוד במאור שלקה, איש הרכבת מתחנת הרכבת וואנגאני במומבאי, שעשה מעשה אמיץ במיוחד, סיכן את חייו והציל את חיי הילד".