גבר בן 32, שממש רוצה להביא לעולם ילד מזרעו, החליט לנקוט בצעד לא שגרתי ויצא למסע חיפוש אחר האישה שתסכים לכך. האיש הנחוש פרסם כ-200 מכתבים ברחבי קנברה שבאוסטרליה, בהם הוא פירט מה עבר עד כה וכיצד הסיכוי שלו להביא לעולם ילדים הלך וקטן עם השנים, כיוון שבימים אלו הוא חי עם בת זוגו בת ה-74 שאינה יכולה להרות. 

בראיון שערך הגבר לערוץ החדשות המקומי 7NEWS, הגבר האלמוני סיפר כי תחילה הוא ניסה בדרכים המקובלות ופנה לאפליקציות הכרויות כמו טינדר או באמבל. למרבה הצער, לא היה לאותו הגבר מזל באפליקציות והוא החליט לפזר את המכתבים, תוך שהוא מפרט את דרישותיו. לדבריו, הוא מציע שתי דרכים לאישה להיקלט, דרך הזרעה טבעית או מלאכותית, ומוסיף כי ישלם תשלום חד פעמי של כ-5,000 דולר לאישה שתסכים. 

המכתב  (צילום: Reddit)
המכתב (צילום: Reddit)

במכתב של הגבר, הוא קבע כי האם צריכה להיות בין גילאי 18 עד 26, אך במידה ותרצה להפוך להורה חוקי תאלץ להיות בין הגילאים 35 עד 50. כמו כן, הוא הוסיף סעיף בו הוא ציין כי הילד יהיה היורש של אחוזת אביו ושל סבו, מה שיבטיח לילד "עתיד כלכלי בטוח". על פי המסמך, הגבר לא מתכוון לגדל לבד את הילד, אלא להפך הוא אפילו יעדיף שיחיה מרבית חייו אצל האם. "אם היא תבחר לעזוב עם הילד לא אשלם לה מזונות ואני גם רוצה שהוא יבלה איתי בחג המולד", כתב. 

על פי 7NEWS, הגבר זכה להצלחה רבה בתגובות הנשים, כאשר לדבריו "כבר פנו שתי נשים שמתעניינות בנושא והלך רבה יותר מוצלח משחשב". לעומת זאת, במשטרה המקומית לא אהבו את הרעיון, שכן מדובר בתוכן פוגעני על גבול העבירה. דובר המשטרה הפדרלית אמר: "השיטור ב-ACT מודע למכתבים שפוזרו בצפון פרברי קנברה. התוכן אינו נעים וההצעה לתשלום במזומן בתחום הפונדקאות היא עבירה על החוק".