טרגדיה איומה התרחשה בפארק הלאומי ילוסטון שבארה"ב, במסגרתה מדריך טיולים מצא את מותו אחרי שהותקף באכזריות בידי דוב גריזלי. קרל מוק, בן ה-40, יצא לסיור בפארק חיות הבר, לפני שהחיה, במשקל 360 ק"ג תקפה אותו ללא רחמים. מוק אמנם הצליח להימלט מזרועותיו, אך מצא את מותו מאוחר יותר בבית החולים. 

על פי עמוד גיוס המונים מקוון, מוק הובהל אל בית החולים מיד בתום התקרית, אך מת כתוצאה מ"שבץ מוחי". הרשויות המקומיות פתחו בחקירה של נסיבות האירוע, כחלק ממנה הם הצטרכו לבקר בפארק בו התרחשה הטרגדיה. כאשר צוות החקירה הגיע למקום הוא נתקל בדוב, שנורה ונהרג במקום, כך אמר מנהל מחלקת הגנים וחיות הבר בפארק.

View this post on Instagram

A post shared by Carl (@carl_mock)

בהצהרה של MFWPD, נכתב כי מוק היה לבד בפגישה עם הדוב וכי אנשי צוות המקום שמעו את צעקותיו והגיעו מיד לסלק את הדובים. כמו כן, דווח כי מאוחר יותר החוקרים מצאו גם פגר של אייל, בערך כ-50 מטרים ממקום התקיפה, מה שמעיד על כך הדוב חיפש מקורות מזון. בעמוד גיוס ההמונים נכתב: "קרל לקה בשבץ מוחי אחרי שהותקף ולמרבה הצעיר לא הצליח לשרוד. זה הלם נוראי וליבנו נשבר". בהמשך מוק תואר כמדריך טיולים אהוב עם תשוקה לחיק הטבע, טיולים, דיג וצילום ואף כ"בחור חרוץ עם חיוך מדבק".