תיעוד ממצלמת הגוף של שוטר רכוב על אופנוע בקליפורניה מציג את הרגע הדרמטי בו מרדף אחר חשוד בשוד מכוניות הפך לקרב יריות מסוכן. הצילומים, שהועלו על ידי משטרת פרזנו לעמודי הטוויטר והיוטיוב של שלה, מציגים את הרגע בו השוטר, בריאן ברץ, הבחין לראשונה ברכב גנוב בחניון מרכז קניות באזור והחל לעקוב לאט לאט אחר החשוד עד שיגיע הגיבוי המשטרתי. צפו ברגעי המרדף שיצא משליטה: ***תיעוד קשה לצפייה***

המרדף המשטרתי שהפך לקרב יריות דרמטי (צילום: FREMONTPOLICEDEPT)

ברגע שהחשוד, שזוהה מאוחר יותר כג'ושוע ג'יימס גלוריה בן ה-34, יצא מהחניון, השוטר ברץ הפעיל את סירנת המשטרה שלו במטרה לעצור אותו, אך הוא המשיך לנסוע. במהירות הנסיעה השגרתית הפכה למרדף משטרתי סוער, כאשר בשלב מסוים העניינים החלו לצאת משליטה. "יריות נורו!, יריות נורו!", צעק השוטר ונמלט מיד מהאופנוע. 

בזמן שהשוטר התגלגל אל השיחים בצד הדרך, החשוד התקרב אל האופנוע במטרה לגנוב גם אותו, אך לא היה זריז מספיק. ברץ הבחין בגלוריה מתעסק עם האופנוע, ירה לכיוונו וראה אותו נופל ארצה. באותו הזמן כוחות הגיבוי של המשטרה המקומית הגיעו אל הנקודה, בעוד ברץ הכריז בקשר: "החשוד נוטרל". כמו כן, בדיעבד התברר כי הרכב שבו נהג החשוד בהחלט היה גנוב מאוקלנד, כחלק משוד מזוין שהתרחש בחודש שעבר. על פי ערוץ התקשורת KPIX-TV, נודע מאוחר יותר כי גלוריה מבוקש בארה"ב בגין רצח במאורת הימורים לא חוקית.