גבר מטיוואן, שעובד בתור פקיד בנק, רצה לנצל עד תום את ימי החופשה שמגיעים לו מטעם העבודה, והחליט לעשות מעשה קיצוני. על פי העיתון Times News, תוך פרק זמן של 37 ימים, אותו הגבר התחתן והתגרש מאשתו ארבע פעמים  במטרה לנצל את שמונת ימי החופשה בתשלום שמגיעים לו עבור ארגון החתונה. 

לאחר נישואיו הראשונים, באפריל 2020, הבעל ואשתו הגישו בקשה לגירושין בתום שמונת הימים הראשונים, ולמחרת נישאו שוב. הזוג חזר על התהליך שוב ושוב, כך שבמצטבר הם נישאו זה לזו ארבע פעמים והתגרשו שלוש פעמים, כך שהרוויח 32 ימי חופשה בתשלום. בשלב מסוים, כשהבנק הבין את התוכנית של הבעל, מקום העבודה החליט שלא לאשר את התשלום על החופשה מלבד על שמונת הימים הראשונים. 

החתן הנחוש לא נרתע, ולאחר חתונתו הרביעית הוא הגיש תלונה רשמית נגד הבנק בטענה כי הם מחויבים מבחינה משפטית לכבד את בקשתו לחופשה בתשלום. על פי סעיף 2 לתקנון ימי החופשה במקומות עבודה בטיוואן, "עובד זכאי לחופשה בתשלום לפני חתונתו", כך שלא מצוינת כל הגבלה על מספר הימים ברצף. כמו כן, לשכת העבודה בעיר טאיפיי פתחה בחקירה עם קבלת התלונה והתעמתה עם הבנק שטען כי מדובר ב"שימוש לרעה בימי חופשת הנישואין". 

בתחילת החודש, הערעור של הבנק נדחה ובית המשפט קבע פסיקה ראשונית, לפיה נמצאה פרצה בחוקי ההעסקה בבנק. בעקבות כך, הבנק נקנס בסכום של כ-700 דולר בגין העוול שנעשה לעובד, כך דווח בתקשורת המקומית.