בעיצומו של טקס החתונה של איש דת מזימבבואה, גרושתו התפרצה אל האירוע והחלה להטריד את החתן אל מול כל האורחים. איזיקל רופארו, בן ה-25, עמד על הבמה עם ארוסתו ההריונית, ובעוד מנהל הטקס התכוון להכריז על הזוג כבעל ואישה, הגיעה הגרושה ודרשה מהבעל הטרי לשלם עבור המזונות של בנם המשותף. צפו בקטע מתוך טקס החתונה: 

בני הזוג שנדהמו מכניסתה המפתיעה של הגרושה, ג'קלין בנגמי, ניסו להתעלם ממנה בכל כוחם ולהמשיך את הטקס, אך זו המשיכה להפריע. בתיעוד מהאירוע אפשר לראות את בנגמי נכנסת לאולם ומרימה את ידה באוויר כדי שישימו לב לכך שהיא עומדת לדבר בפני הקהל. בעוד הכומר מקריא את הנדרים, בנגמי הטיחה בחתן כי לא שלח את הכסף שהתחייב לשלוח כתשלום מזונות עבור בנם המשותף בן השנתיים.  

בשלב מסוים, הכומר, ג'רדן האוון, נאלץ להשהות את הטקס וביקש מהתקליטן להגיב את המוזיקה כדי להעסיק לזמן מה את האורחים המבולבלים. על פי אתר החדשות H-Metro, החתן נאלץ לבסוף לעזוב את המקום, לא לפני שמשפחתו הסכימה לשלם לגרושה קנס על סך 500 דולר, כדי שתוכל לאפשר לזוג לסיים את החתונה כמו שצריך. 

כחלק מנדרי הזוג בטקס, הם גם נשבעו לתמוך בבנו של החתן ולעזור בחלק מהעלויות שהגרושה לקחה על עצמה בשנתיים האחרונות. לאחר כמעט חצי שעה של עיכוב, בנגמי נתנה את ברכתה להמשך החתונה. "כמעט ביטלנו את הכל בגלל הנושא הלא פתור שהשאיר אותנו המומים בחתונה", אמר אחיו של החתן. לעומתו, גם הגרושה התייחסה לפרשה ואמרה: "לא באתי בכוונה לעצור את החתונה, רק ניצלתי את האירוע כדי למשוך תשומת לב ולבקש את העזרה של איזיקל".