זהו סיפורו של עלי אולקונמי, נער צעיר חסר בית שחי ברחובות העיר לאגוס שבניגריה, והפך לסנסציה ברשתות החברתיות בכל העולם. הכל התחיל כשחברת אופנה מקומית הגיעה אל אזור הרכבת במטרה לצלם קמפיין דוגמנות ייחודי, אך גילתה כי הדוגמן הראשי מאחר. מנהל הקריאייטיב של החברה הבחין באולקונמי הצעיר שוכב על פסי הרכבת ביחד עם חבריו ושאל אותו אם הוא רוצה "להרוויח קצת כסף קל" – וזה נענה מיד להצעה. וכך זה קרה בדיוק:

ההומלס שהפך ברגע לדוגמן על (צילום: TIKTOK)

"היה לי יום צילומים באיקז'ה ובזמן שחיכינו שהדוגמן יגיע החלטנו לפגוש בחור (עלי) שישן מתחת לגשר, וביקשנו שידגמן עבורנו. אני רוצה להאמין שזה הרגע שהוא נולד עבורו – התנוחה שלו, מבנה הגוף וגוון עורו היום מושלמים", כתב מנהל הקריאייטיב על פוסט שהעלה לחשבון הטוויטר שלו. עד מהרה סדרת התמונות המרשימה הפכה לוויראלית, אך בתום הצילומים אולקונמי נשאר לישון עם חבריו על פסי הרכבת

בעקבות התמונות המדהימות, סוכנות דוגמנים בין לאומית שפועלת בניגריה פנתה אל אולקונמי הצעיר וכבר הספיקה להחתים אותו על חוזה. בנוסף לכך, אולקונמי פתח בשבוע שעבר עמוד טוויטר משל עצמו, אותו הוא פתח באמירה: "קוראים לי עלי – ונולדתי לגדולות", וזכה למאות אלפי לייקים ותגובות.