זה אולי אחד הקרבות המוזרים ביותר שנתקלנו בהם, במסגרתו מאות אנשים בשם ג'וש התרכזו בשדה ענקי בנברסקה שבארה"ב כדי להילחם – מי יהיה הג'וש האולטימטיבי?. סטודנט צעיר בשם ג'וש סווין פרסם הודעה בקבוצת פייסבוק פרטית שפתח לכבוד המאורע והזמין את כל הנוכחים בקבוצה, שכולם נקראים ג'וש, לבוא להוכיח שהם ראויים לשמם. צפו בקרב על התואר "הגוש האולטימטיבי":

קרב הג'וש הגדול (צילום: רויטרס)

בהודעה נכתב: "אנחנו נילחם, מי שינצח יזכה לשמור על השם שלו, בעוד כל השאר יהיו חייבים לשנות את שמם. יש לכם שנה להתכונן – שיהיה בהצלחה". במהלך השנה האחרונה, הפוסט הפך לוויראלי וכך עוד ועוד אנשים הצטרפו למאבק על שמם במטרה לזכות בתואר "הג'וש הטוב בעולם". אחרי ציפייה ארוכה לאירוע, הוא סוף כל סוף יצא לפועל אתמול (שבת).

בסרטונים שהועלו לטוויטר אפשר לראות מהומה ענקית ברחבת דשא גדולה, כאשר גברים וילדים מכל העולם, שנקראים ג'וש, נלחמו אחד בשני באמצעות נודלס ספוג של בריכה. לבסוף, אחרי מאבק ארוך, נבחר הזוכה – בן חמש המכונה "ג'וש הקטן", שחגג את הניצחון שלו עם כתר של בורגר-קינג והונף באוויר, בזמן שכל הנוכחים הריעו למנצח הקטנצי'ק. 

המקום, שנמסר לנוכחים על ידי מספר קואורדינאטות מדויק, נרשם מאוחר יותר באתר gps coordinates.net כ"קרב הג'וש", ומי שחיפש את המקום ידע בדיוק לאן להגיע. ג'וש סווין, שארגן את האירוע, סיפר כי הרעיון התחיל בתור בדיחה שנבעה מתוך "שעמום של המגיפה", אך הפך למציאות  ואפילו להצלחה. כמו כן, בקרב היו שני אנשים שנקראו ג'וש סווין מלבד מארגן האירוע.