נוכל סדרתי נעצר השבוע ביפן, לאחר שהתראה עם 35 נשים שונות במקביל ושיקר להן לגבי יום הולדתו האמיתי כדי לקבל מתנות וברכות מכולן ובתאריכים שונים. טקאשי מיגאווה, שעובד במשרה חלקית ומתגורר באזור קנסאי שמדינה ללא בית קבוע, סיפר לכל אחת מנשותיו שיום הולדתו חל בתאריך אחר ובכך הונה אותן כלכלית ורגשית. צפו בדיווח מתוך ה-GreenRoom:

מיגאווה, בן ה-39 שנולד ב-13 בנובמבר, סיפר לאחת המאהבות שלו שיום הולדתו חל ב-22 בפברואר, בעוד אחרת חשבה שהוא חל ביולי. אישה שלישית, בת 35 סיפרה כי חגגה לו בצורה מושקעת בחודש אפריל, ואילו קורבן נוסף סיפרה רכשה עבורו מתנה יקרה בחודש מאי. על פי אתר החדשות SoraNews24, המספר הכולל של הקורבנות עומד על כ-35, עם אופציה ליותר. 

בסך הכל, כל הנשים התאחדו והאשימו את מיגאווה בהונאה של מתנות יום הולדת, בגדים וכסף מזומן בשווי עשרות אלפים. כמו כן, דווח כי החשוד הכיר את קורבנותיו דרך מקום העבודה הקודם שלו, שם הוא עבד בתור איש שיווק של מוצרי אמבטיה. באתר Daily Mail נכתב כי הקורבנות היו בגילאים שונים, אך כולן היו רווקות וחלקן הגדול גם קיבל הצעת נישואין מהנוכל. כאשר הנשים הבינו שהגבר חי חיים כפולים, הן הגישו תלונה במשטרה המקומית, שעצרה את מיגאווה. בימים אלו החקירה בנושא נמשכת.