כלב בשם דקסטר הפך להיות סנסציה ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה, בזכות היכולת המרשימה שלו ללכת למרחקים כשהוא עומד רק על שתי רגליו האחוריות. הכלב, בן השש מסוג קוקר ספנייל, חי יחד עם בעליו בעיר אוריי שבקולורדו, ארה"ב, והחל ללמוד ללכת על רגליו האחוריות לאחר שעבר תאונה קשה שהותירה אותו בעל שלוש רגליים. צפו בכלב דקסטר הולך על שתיים:

דקסטר הכלב שהולך על שתיים (צילום: TIKTOK DEXTERDOGOURAY)

"כולם בעיר מכירים אותו", אמרה בעליו, קנטי פאסק, בראיון לערוץ התקשורת 9NEWS. הכישרון המדהים של דקסטר הפך אותו למפורסם גם ברשת, שכן הוא מתגאה בכמעט 70 אלף עוקבים באינסטגרם ועוד למעלה מ-227 אלף עוקבים בעמוד הטיקטוק שלו. אך עם זאת, הדרך של דקסטר אל התהילה לא הייתה פשוטה כלל. צפו בראיון עם בעליו של דקסטר: 

בשנת 2016, כשדקסטר היה רק בן שנה, הוא יצא מפתח ביתו ומבלי ששם לב נדרס על ידי משאית שפגעה בשתי רגליו הקדמיות. "לא חשבנו שהוא ישרוד את זה", אמרה פאסק, שאיבדה לפני כן שני כלבים תוך שנתיים בלבד, והוסיפה: "אבל לא יכולתי לוותר עליו, הייתי חייבת להילחם". הווטרינר של דקסטר דווקא האמין ביכולת השיקום שלו ובחר לקטוע את אחת מרגליו ולנתח את השנייה כדי שיצליח ללכת. 

לאחר מספר ניתוחים ועבודת שיקום ואילוף ארוכה, דקסטר החל ללמוד כיצד ללכת בנוחות על רגליו האחוריות. עד מהרה, הכלב התרגל לצורת ההליכה והתהלך כך ברחובות בגאווה גדולה. יום אחד, עובר אורח הבחין בכלב המיוחד ברחוב, צילם אותו והעלה לעמוד הטיקטוק שלו, מה שהפך לוויראלי במיוחד וצבר מאות אלפי צפיות. פאסק, שאיבדה את עבודתה במהלך המגיפה, מנהלת בימים אלו את חשבונות הטיקטוק והאינסטגרם של דקסטר ומשתפת על החיים שלו בצורה שוטפת.