בני הזוג, שניטה ג'ונס וקורטני וילסון, החליטו לערוך את "חתונת החלומות" שלהם באחוזה מרשימה בשווי של 5.7 מיליון דולר. כל האורחים והמכרים של הזוג התרגשו מאוד לקראת הטקס יוצא הדופן באחוזה, שעל פי ההזמנה נקראה "אחוזת וילסון", והיא משתרעת על שטח של 7.2 דונם בסאות'ווסט ראצ'ס שבפלורידה. אלא שאז, התברר כי השניים לא שילמו עבור המקום וכי בעליו לא ידע דבר על המתרחש בביתו, עד שהופיע במקרה בדיוק בזמן החתונה. צפו בדיווח של חדשות The New York Post: 

בבוקר יום שבת האחרון, הבעלים של האחוזה, נתן פינקל, חזר אל ביתו אחרי שנעדר ממנו מספר ימים והופתע לגלות שבחצר מתקיימת חתונה של זוג שאינו מכיר. פינקל ההמום התקשר מיד אל המשטרה המקומית, כאשר בהקלטה מהשיחה אפשר לשמוע אותו אומר: "יש פה אנשים זרים בחצר שלי. אני לא יודעת מה קורה, הם אומרים שיש פה איזושהי חתונה. אני רק רוצה שזה יפסק". האזינו להקלטה מתוך שיחת הטלפון למשטרה: 

על פי החשד, וילסון התחזה לקונה פוטנציאלי וביקר בנכס, הכולל בר דו-קומתי, אולם קולנוע, אולם באולינג, בריכה, מגרש טניס ורחבת ריקודים, כבר מספר חודשים קודם לכן. על פי עורך הדין של פינקל, קית' פוליאקוף, הבעל גם פנה אל פינקל בבקשה לקיים את החתונה בביתו, אך הבעלים לא הסכים לכך. למרות זאת, בני הזוג החליטו לקיים את האירוע כפי שתכננו וכתבו בהזמנה לחתונה את הכתובת של האחוזה. 

"וילסון הבין שהבית פנוי כשהגיע להתרשם ממנו כשעמד למכירה ולא הבין שנתן מתגורר בו. אפשר רק לתאר את ההלם שהוא חווה כשהופיע בשער והבעלים היה בבית", אמר פוליאקוף. כמו כן, כשהמשטרה הגיעה הם הורו לזוג לעזוב והם באמת עזבו את המקום כנדרש. "אני לא רוצה לדבר על זה", אמר הבעל לעיתון The Episod. בימים אלו מתקיימת החקירה בנושא.