תיעוד מבהיל במיוחד מציג את הרגע האימתני בו נמר סיבירי ענק תקף מכונית, ובתוכה שתי נשים שחששו לחייהן. החיה הסתובבה בחופשיות ברחבי כפר לינהו שבפרובינציית היילונג-ג'יאנג בסין והטילה אימה על התושבים. כששתי נשים נסעו לתומן בשדה פתוח, הן לא ציפו להיתקל בנמר אכזרי שיתקוף את רכבן. צפו במפגש המפחיד עם הנמר:

נמר אימתני תקף רכב בסין (צילום רויטרס)

בסרטון מהאירוע אפשר לראות את הנמר מבעד לשמשה הקדמית מתקרב במהירות אל הרכב, מזנק עליו ושובר את החלון. "לא היה לנו מספיק זמן, כבר היה מאוחר מדי לנסוע משם, הנמר הגיע אלינו וישר קפץ על הרכב ושבר את החלון", סיפרה הנהגת באירוע. סרטון נוסף, שתועד על ידי רחפן שהיה באזור במטרה לחפש אחר הנמר, מציג את הנמר, בן השנתיים במשקל של 225 ק"ג, מזהה את הרכב ותוקף אותו בנחישות. 

בתום הסיטואציה המפחידה הנמר ברח מהמקום ונעלם בשדות. אחרי 12 שעות ארוכות של חיפושים אחר הנמר, לוכדי חיות הבר במדינה הצליחו לאתר את מיקומו ולתפוס אותו. אחרי שמבצע הלכידה הסתיים, הנמר, שקיבל את השם וונדשאן 1 על שם ההר המקומי, תועד כשהוא יושב בחשיכה בתוך כלוב, כשהוא מוקף באנשי צוות הלכידה. במשך 45 הימים הקרובים הנמר יישאר בכלוב, כך שהמדענים יוכלו לנתח את בדיקת ה-DNA שלו, ובכך יהיה אפשר לדעת מהיכן הוא ברח.