סרטון שהועלה בטיקטוק עם סצנה מתוך הסרט האל-מותי "שרק" מציג רגע, שבתור ילדים היה קשה לשים אליו לב. כחלק מסדרה של כ-17 סרטונים שמציגים סרטי ילדות עם בדיחות של מבוגרים, שהתחילה עם סצנות מתוך הסרט "חתול תעלול", הועלה הסרטון השביעי שלגמרי שבר את הרשת. הסרט "שרק", שנצפה על ידי ילדים ומבוגרים בכל העולם, מציג סצנה אחת בה נחשפה רמיזה מינית, שככל הנראה רק מעטים הבחינו בה קודם לכן. צפו בקטע מהסרט "שרק" שכולם מדברים עליו:

הסצנה מ"שרק" שמשגעת את הרשת (צילום: KATHY_MARTINEZ05 TIKTOK)

בסרטון הוויראלי, שנצפה כ-8.5 מיליון פעמים, אפשר לראות את הדמות של לורד פרקווד, הנבל הראשי בסרט, שחיפש לעצמו נסיכה. בסצנה שהועלתה לורד פרקווד יושב במיטתו, ככל הנראה בעירום, ושתה את המרטיני שלו תוך שהוא מסתכל על מבחר הנסיכות שמוצעות לו על המראה. כאשר הלורד מבקש מהמראה להציג בפניו את הנסיכה פיונה, אפשר לראות בליטה קטנה בשמיכה שלו, אליה מצורפת הבעת פנים שמסגירה את המתרחש. 

"גם החלק הקטן שנשאר בי תמים פשוט עזב את הנשמה שלי", כתב גולש שנדהם מהסצנה המינית, שהייתה מול עיניו כל הזמן מבלי שהבחין בכך. בנוסף לו, גולשים רבים נדהמו מהחלק הזה בסרט וכתבו: "למה? למה הם עשו את זה? מי הסכים להנפיש את זה?", בעוד אחר הוסיף: "כשהייתי צעיר יותר חשבתי שהוא שפך על עצמו את המשקה, האמת כואבת". אז מה אתם אומרים - בדיחה גסה או אנימציה מקרית?