קבוצת הכדורגל טורנטו TC זכתה לביקור מפתיע במהלך אימון שגרתי ביום שני האחרון, כאשר תנין מאסיבי נכנס למגרש באתר צ'מפיונסגייט שמדרום לאורלנדו, ארה"ב. בתיעוד מהאירוע אפשר לראות את התנין הענק נכנס באיטיות למגרש ונעמד במרכזו, מה שגרם לכל השחקנים להשתולל על המגרש ולברוח מהחיה המאיימת. צפו בתיעוד מרגעי הפלישה של התנין למגרש:

התנין שהפריע באמצע אימון כדורגל (צילום: רויטרס)

צוות אתר צ'מפיונסגייט נחלץ מיד לעזרת השחקנים, בעזרת עגלת גולף קטנה, וניסה לגרש את התנין ממתחם האימונים. בשלב מסוים בסרטון, שצולם על ידי מועדון הכדורגל והועלה לסוכנות הידיעות רויטרס, אחד מאנשי הצוות ירד מעגלת הגולף ותפס בזנבו של התנין, שנבהל והחל לנוע במהירות, בעוד שחקני הכדורגל רצים וצועקים בבהלה. 

מאמן הקבוצה, כריס ארמאס, אמר לתקשורת המקומית: "בסיטואציה כזו צריך להיות חסר פחד ותקיף, אבל העדפתי לא לחשוב על זה באותו הרגע". כמו כן, דווח כי קבוצת טורנטו TC החלה להתאמן במגרש הכדורגל בפלורידה, לאחר שמגיפת הקורונה הקשתה עליהם לחזור להתאמן לקראת ליגת הכדורגל MLS, בה מתחרות הקבוצות הטובות ביותר בארה"ב ובקנדה. כמו כן, בעקבות התקרית החריגה פורסמה הודעה בעמוד הטוויטר של הקבוצה, שהכריזה כי היא אימצה את התנין והפכה אותו ל"קמע" שלה. כמו כן, התנין אפילו זכה לשם חדש – אל גטור.