בימים ראשון עד חמישי משודרת בכל יום התוכנית "העולם הבוקר", בהגשתם אברי גלעד וטלי מץ, במסגרתה מתקיימת "פינת הרוטינה", בה עושים אימון כושר עם אורחי התוכנית. הבוקר (רביעי), כתבת התוכנית, מיכל מנור, הצטרפה אל המגישים ואל האורחת רומי אברג'יל לאימון שיווי משקל – והוכיחה שזה לא הצד החזק שלה. צפו בפדיחה מתוך תוכנית הבוקר ברשת 13 - 04:22: 

בסרטון, שהועלה לעמוד הפייסבו של התוכנית, אפשר לראות את הרביעייה משתמשת במה שנראה כמו מקלות מטאטא כדי למתוח את הגב. בשלב מסוים, כל המשתתפים עמדו על רגל אחד ונשענו קדימה, כשהמקל בקו אחד עם עמוד השדרה. מנור, שלא מפסיקה לצבור פדיחות בשידור חי, איבדה את שיווי המשקל שלה והתרסקה בצורה כואבת על הרצפה. 

אחרי הנפילה המביכה, מץ מיד נחלצה לעזרתה של מנור, לא לפני שוידאה: "זה אמיתי?". לעומתה, נראה כי גלעד דווקא לא התרגש מהעניין והמשיך לעשות את תרגילי הכושר מבלי אפילו להסתכל על הסיטואציה שהתרחשה מאחורי גבו. בזמן שמץ עזרה לכתבת להתרומם, אפשר היה לשמוע את האורחת אומרת ברקע: "מבקשים מהבן אדם הכי קלמזי לעשות שיווי משקל". 

לבסוף, הסרטון נגמר כאשר מנור יוצאת מהפריים להפסקה קצרה של התאוששות מהנפילה. אחרי שהסרטון עלה לרשת, רבים מהגולשים צחקו על הסיטואציה, אך אחרים היו בטוחים שמדובר בסצנה מבוימת. "רמת אמינות – איני הנהג בוויז", כתב אחד, בעוד אחרת הוסיפה: "היא עשתה להם מתיחה, תרתי משמע".