צעירה מאינדונזיה מסעירה את הרשתות החברתיות בימים האחרונים, אחרי שפרסמה סרטון קורע לב בו היא הציגה את הרגע בו תפסה את בן הזוג שלה עם המאהבת שלו, שהתגלתה כחברתה הטובה ביותר. בסרטון, שהועלה לעמוד הטיקטוק של המשתמשת, פאטמה מאניון, אפשר לראות את הצעירה נוסעת בשעת לילה חשוכה במטרה להפתיע את אהובה, אך הופתעה בעצמה לגלות את מה שהתרחש מאחורי גבה. צפו - כך הצעירה חשפה את הבגידה:

תפסה את בן זוגה עם חברתה הטובה ביותר - חלק א' (צילום: FATT891 TIKTOK)

על הסרטון מאניון הסבירה את המתרחש, בשפה האינדונזית, וזה התרגום לסיפור: "באותו הלילה בו תפסתי אותו ניסיתי להתקשר אליו אחרי שהוא יצא לעבודה והוא לא ענה לי. ביקשתי מחברה שלי שתיקח אותי אל העבודה שלו ובדרך לשם ראיתי אותו עם החברה הכי טובה שלי". בתיעוד עצמו אפשר לראות בן הזוג נוסע על אופנוע ומרכיב עליו בחורה, שבהתחלה עוד לא זוהתה. רק אחרי שמאניון התקרבה היא הבינה במי מדובר והחלה לפרוץ בבכי. צפו ברגעי העימות של הצעירה עם בן זוגה וחברתה:

הצעירה מתעמתת עם הזוג הבוגדני (צילום: FATT891 TIKTOK)

בסרטון נוסף שהיא העלתה אפשר לראות במעורפל את הרגע בו היא מתעמתת עם השניים כשהיא נסערת מהסיטואציה. "באמת שהייתי מעדיפה לתפוס אותו עם האדם הכי שנוא עליי בעולם מאשר מישהי שחשבתי שהיא החברה הכי טובה שלי. אני מניחה שלפעמים האדם הכי קרוב אלייך הוא האויב הכי מסוכן שלך", כתבה מאניון. בהמשך, הצעירה שבורת הלב סיפרה כי היא נפרדה מבן זוגה מיד אחרי שגילתה על הרומן וניתקה את הקשר עם אותה החברה הבוגדנית.