עיירה איטלקית באזור סיציליה, השוכנת על מורדות הר אטנה וקרובה לחוף המזרחי הציורי באזור, מציעה למכירה מאות בתים תמורת יורו אחד בלבד. זה אמנם נשמע כמו הצעה מופרכת לחלוטין, אך מדובר בפרויקט שיקום מדהים וראשון מסוגו, שמטרתו להפיח חיים בעיירה, הקרויה קסטיליונה דה סיציליה, ולאכלס את מאות הבתים שננטשו. צפו בסיור בעיירה קסטיליונה דה סיציליה: 

900 בתים נטושים בעיירה ימכרו תמורת יורו אחד, כאשר האחרים, שנמצאים במצב טוב יותר, ימכרו במחיר נמוך. ראש העיירה, אנטוניניו קמארדה, אמר בראיון לרשת ה-CNN כי הוא החל בפרויקט במטרה להשיב את התושבים לגור במקום, שכן בתחילת המאה ה-20 חיו שם כ-14 אלף תושבים ואילו היום האוכלוסייה הצטמצמה לכ-3,000 בלבד. "אנו בעלי מורשת אדריכלית מדהימה ומלאה בהיסטוריה. עם הזמן אנשים עזבו את הכפר הקטן שלנו והשאירו אחריהם בתים ישנים אך ציוריים, רבים מהם מתקופת הרנסנס", אמר קמארדה. 

כמו כן, הוא סיפר כי נערך מחקר מעמיק על סמך מיפוי ונתוני רישום מקרקעין ולפי המחקר הוחלט כמה יעלה כל בית שמוצע למכירה. לעומת זאת, נכס שיזכה לביקוש רב יוצע למכירה פומבית. כחלק מהפרויקט, כל רוכש מחויב לבצע שיפוץ בביתו תוך שלוש שנים מיום הרכישה, אך בניגוד למקומות אחרים, אין צורך לשלם פיקדון כדי להבטיח את קיום השיפוץ.