כלה צעירה, שבדיוק עברה דירה ולא הכירה אף אחד בשכונה שלה, החליטה לצאת מהקופסא כדי למצוא לעצמה שושבינות שילוו אותה לחופה ופנתה לרשתות החברתיות. אלכסיס קופי, מטקסס, התחתנה ביום ראשון האחרון, כשבניגוד לכלות האחרות, היא בחרה חמש שושבינות זרות לחלוטין, אותן היא הכירה דרך אפליקציית היכרויות בשם Bumble. צפו בהשתלשלות האירועים:

כך הכלה גייסה שושבינות זרות לחלוטין (צילום: DANIELLEHALEY9 TIKTOK)
השושבינה, החתן והכלה עונים על כל השאלות (צילום: DANIELLEHALEY9 TIKTOK)

בסרטון טיקטוק שהועלה בשבוע שעבר, אחת השושבינות, דניאל היילי, סיפרה כיצד קופי פנתה אליה לראשונה. לדבריה של היילי, היא עברה לגור באזור רק לאחרונה, ובגלל המגיפה היא התקשתה להכיר אנשים חדשים באזור, לכן החליטה לפנות אל האפליקציה. במה שהתחיל משיחה שגרתית, קופי לפתע אמרה כי היא מחפשת שושבינות לחתונה שלה, שהתקיימה יומיים בלבד לאחר השיחה. "אני חושבת שזה ממש מגניב להכיר אנשים חדשים ולהיות חלק מהיום הגדול שלהם", אמרה היילי.

סיכום האירוע (צילום: LULUNATION44 TIKTOK)

מאז שהיילי פרסמה את הסרטון הוא הפך במהירות לוויראלי ונצפה כ-2.4 מיליון פעמים, מה שגרם לה להמשיך ולהעלות עוד ועוד סרטונים שמלווים את ההתארגנות לחתונה והאירוע עצמו. בראיון לאתר החדשות Insider, קופי אמרה: "לא הייתי רוצה שזה יקרה בדרך אחרת. כל השושבינות שמצאתי היו כל כך תומכות וחברותיות, זה הרגיש כאילו אנחנו מכירות שנים".