סרטון מטורף, שהפך לוויראלי בשבוע האחרון, מציג רגע עוצר נשימה, במסגרתו מכונית התפוצצה במרכז כביש מהיר סואן וגרמה להרס עצום. הסרטון, שצולם על ידי סטפן פטינו שנסע בכיוון ההפוך, היה אמור לתעד את המכונית מעלה עשן כשהיא עומדת בצידו של כביש 114 שבסאות'לייק, טקסס, אך במקום זאת תפס את רגע הפיצוץ הלא ייאמן. צפו בתיעוד המבהיל מרגעי הפיצוץ:

הפיצוץ המטורף בכביש המהיר בטקסס (צילום: טוויטר STEPHEN PATIÑO)

בסרטון לשמוע את פטינו נוסע ברכב יחד עם אישה נוספת, כשהם מצלמים את הרכב שעצר בשול הדרך אחרי שעשן החל לצאת מתוכו. בדיוק ברגע בו הצלם עבר במקביל לרכב העומד, התרחש פיצוץ ענק שגרר לתוכו עוד מכוניות שנסעו לתומן על הכביש. פטינו והאישה שאיתו החלו לצעוק מבהלה כחלקי רכבים ועפר עפו לכל עבר. 

בסרטון שהוא העלה לעמוד הטוויטר שלו, פטינו כתב: "בדיוק היה פיצוץ על כביש 114 בסאות'לייק. בבקשה, בבקשה, בבקשה שאף אחד לא נפגע". הגולשים שצפו בסרטון היו המומים מהאפשרות שמכוניות אכן יכולות להתפוצץ בצורה כזו, שכן חלק טענו כי חשוב שמדובר רק בסיטואציה מתוך סרטי פעולה. "מישהו חכם ממני יכול להסביר לי איך זה קרה?, הייתי בטוח שזה קורה רק בסרטים", שאל אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "נראה כמו אירוע בשביל וין דיזל". להפתעתנו הרבה, באתר החדשות CT DFW דווח כי באורח פלא לא היו נפגעים באירוע.