בדיוק כמו סצנה מהסרט "הציפורים" של היצ'קוק, אלפי ציפורים צולמו ברחובות החוף הדרומי של אוסטרליה. בסרטון שהועלה לטיקטוק על ידי תושב העיירה שולהייבן שבניו סאות' ווילס אפשר לראות את הציפורים, מסוג קקדו,  פרוסות על דשא, עמודי התאורה, הבתים והמכוניות. אמנם חובבי צפרות יתרגשו מאוד להיות במקום בו יש כל כך הרבה ציפורים, אך עבור תושבי המקום מדובר ב"סיוט". צפו בציפורים שהטילו אימה על הרחובות:

אלפי ציפורי קקדו ברחובות אוסטרליה (צילום: JUSTSHEFF33 TIKTOK)

על פי הדיווח באתר החדשות האוסטרלי 9News, הקקדו ידועים כהרסניים למדי, ודווח כי זו לא הפעם הראשונה שסיטואציה מהסוג הזה מתרחשת באזור. בפעמים הקודמות, בעלי עסקים בעיירה התלוננו על כך שהציפורים השאירו אחריהן בלאגן גדול, כיוון שהן השאירו את גללן בכל מקום. כמו כן, חלק מהציפורים אפילו גרמו לנזק חמור יותר, לאחר שנתקעו בטעות בחלונות הראווה ואף ניפצו אותן בשל כך. 

עוד דווח כי זן זה של ציפורים הגיע במקור מאזור זה של היבשת, ומדובר במין מוגן, כך שאין לתושבי העיירה או לרשויות מה לעשות נגדן, אלא לחכות שהן ינדדו למקום אחר. מומחית הציפורים, פרופסור ג'יזלה קפלן, אמרה בראיון לאתר החדשות ABC: "הקקדו מעדיפים לנוע בלהקות קטנות של 20 עד 30, אך מה שראינו בשנים האחרונות במערב ובדרום אוסטרליה חריג. לא מדובר על כך שהלהקות גדלו, אלא שמספר להקות התרכזו באותו המקום. ברוב המקרים זה קורה כשיש להן מחסור במזון או שמזג האוויר החם גורם להן לברוח מהמקום בו היו לפני כן".