אחרי האסון האזרחי הגדול ביותר שראתה מדינת ישראל, ערוצי התקשורת סיקרו את האירוע והביאו למסך פרשנויות ודעות שונות. רגע אחד, מתוך אולפן החדשות של כאן 11, הצליח לחדור לליבם של הצופים יותר מהשאר, כאשר הפרשנית המשפטית של הערוץ, תמר אלמוג, דיברה על האסון המזעזע שהתרחש בהילולת ל"ג בעומר בהר מירון, ולא הצליחה להחזיק את הדמעות. צפו בקטע מתוך מהדורת החדשות של כאן 11:

האסון במירון: תמר אלמוג דיברה על האירוע ונחנקה מבכי (צילום: כאן חדשות)

התגובה האותנטית של אלמוג, שאי אפשר היה לפספס שהגיעה היישר מתוך ליבה, הציגה את הצד הכואב ואת התסכול שנוצר בעם כתוצאה מהאירוע הטרגי. "זה בלתי נתפס בעייני. נהרסו 45 משפחות, נהרסו! אנחנו מדברים כאן על דברים שהיו יכולים להימנע", אמרה אלמוג בזעם לפני שהוסיפה: "מי יסתכל למשפחות האלה בעיניים? מי יסתכל לנו בעיניים?".

הדברים הקשים שאמרה הכתבת המשפטית הצליחו לטלטל גם אותה, כאשר היא החלה להזיל את דמעותיה וכמעט נחנקה מבכי. אלמוג המשיכה את דבריה בכאב ודיברה על יחס הממשלה לאירוע ועל לקיחת האחריות, כשטענה כי "האמון בשפל". אחרי מספר משפטים בהם היא הצליחה להתאפק, אלמוג נזכרה במשפחות שטרם גילו מה עלה בגורל ילדיהם ושוב לא הצליחה להישאר אדישה למצב  קורע הלב.