זוג מהולנד הוא הראשון בעולם שעבר להתגורר בבית שהודפס במלואו במדפסת תלת-מימד, מה שיכול לשנות לגמרי את תחום הבנייה בעולם. ביתם הלא שגרתי של אליס לוץ' והארי דקרס הוא דו-קומתי בגודל של 94 מ"ר והוא ממוקם בעיר איינדהובן שבדרום המדינה. קשה להאמין, אבל הבית, שנראה רגיל לגמרי, הודפס כולו במפעל הסמוך תוך חמישה ימי עבודה בלבד. צפו בבנייה של הבית המאוכלס הראשון שהודפס בתלת-מימד:

בית תל מימד (צילום רויטרס)

בני הזוג מתכננים לשכור את הבית לתקופה של שישה חודשים, בעלות של 700 ליש"ט (כ-3,100 שקלים) בלבד, וכך יהפכו לזוג הראשון שיגור בבית מודפס. "זו צורה לא שגרתית וכשראיתי אותה לראשונה היא הזכירה לי בית שראיתי כשהייתה צעירה יותר אז מיד החלטתי לעשות את הצעד הזה", אמרה לוץ' לסוכנות הידיעות רויטרס. 

בכל העולם מתמודדים עם מחסור כבד בדיור, כך שבנייה מסוג זה יכולה להפוך לסנסציה ולהועיל בבנייה של מאות אלפי בתים חדשים בעשור זה כי להכיל את האוכלוסייה שהולכת וגדלה. תיאו סאלט, פרופסור באוניברסיטה באיינדהובן שעוסק בהדפסת תלת-מימד, מעריך כי בעתיד יהיה אפשר להדפיס את הבתים בכ-30 אחוזים פחות חומר ממה שאפשר כיום. "למה? התשובה היא קיימות. והדרך הראשונה לעשות זאת היא על ידי צמצום כמות הבטון בו אנו משתמשים", אמר פרופסור סאלט.