אישה מטקסס, ארה"ב, עומדת מול אישום חמור בגין גניבה ומעילה, לאחר שלא החזירה קלטת שהשאילה מהספרייה המקומית במשך למעלה מ-20 שנה. האישה, קרון מקברייד, שכרה בשנת 1999 את הסרט "סברינה המכשפה המתבגרת" והפכה לעבריינית מבוקשת עם השנים. רק בשבוע שעבר, כשהיא רצתה לשנות את שם משפחתה בעקבות נישואיה הטריים, התגלתה הפרשה ההזויה. צפו בדיווח של חברת החדשות CBS: 

על פי הדיווח בערוץ התקשורת המקומי KOKH-TV, מקברייד סיפרה כי היא הגיעה למשרד הפנים במחוז קליבלנד, שם היא התבשרה לראשונה על האישום החמור. "חשבתי שאני עומדת לקבל התקף לב. הם אמרו לי שאני נחשבת עבריינית מבוקשת", אמרה האישה. כמו כן, על פי מסמכי בית המשפט היא הואשמה כבר במרץ 2000 בגין גניבה ומעילה של רכוש שכור. 

המקום ממנו מקברייד השכירה את הסרט, "Movie Place", נסגר כבר בשנת 2008 בשל חוסר פעילות, אך התלונה עליה עדיין נחשבה בתוקף. לדבריה של מקברייד, היא אפילו לא זוכרת ששכרה את הקלטת, וייתכן וכי ההשכרה בכלל הייתה של האקס שלה. "היו לו שתי בנות בגילאי 8 ו-11, ככה שזה הגיוני שהוא השאיל את הסרט על שמי ושכח להחזיר. מעולם לא צפיתי בו בעצמי", היא אמרה. כמו כן, לאחר שהסיפור פורסם בתקשורת המקומית האישומים נגדה בוטלו.