לבינה מונגה, שטסה בין מיוטה שארה"ב להונולולו בירת הוואי, כלל לא ידעה שהיא בהיריון כשעלתה על המטוס. במהלך הטיסה, שהתרחשה בשבוע שעבר על ידי חברת דלתא איירליינס, מונגה החלה לחוות צירי לידה ושהובילה ללידה מפתיעה על המטוס בזמן שהוא בשמיים. האירוע כולו תועד על ידי אחת הנוסעות, ג'וליה הנסון, שהעלתה אותו לטיקטוק, שם הוא הפך לוויראלי וצבר למעלה מ-14 אלף צפיות. צפו בתיעוד מתוך המטוס:

לידה על מטוס בשמיים (צילום: JULIABERNICE TIKTOK)

בסרטון אפשר לשמוע תחילה את הנסון בת ה-23 אומרת למצלמה: "תינוק נולד עכשיו על המטוס הזה", לפני שהיא נחתכה על ידי דייל שהחל להסביר את המצב במערכת הכריזה. הדייל קרא לנוסעים למחוא כפיים לאם הצעירה, שעברה לידה שלמה באוויר וביקש מהם לשבת במקום עד שיסתיים הטיפול הרפואי, שניתן על ידי שלוש אחיות שבמקרה היו על הסיפון. כשלוש שעות מאוחר יותר, ברגעי הנחיתה, הנסון צילמה את הצוות הרפואי מלווה את האם הטרייה במסדרון המטוס, כשהיא מחזיקה את בנה הפעוט בידיה.

אחת האחיות שעזרה בלידה המפתיעה, ד"ר דייל גלן שעובדת במרכז הרפואי סטראוב בהונולולו, סיפרה בראיון ל-KHON2: "אין לי מושג איך למטופלת יש כל כך מזל שבמקרה שלוש אחיות ממחלקת טיפול נמרץ של יולדות היו על המטוס, אבל זה המצב, אפילו שלא היה לנו את הציוד המתאים". כמו כן, בדיעבד התברר כי התינוק נולד בטרם עת, כשהיה בן 29 שבועות בלבד. צפו בסרטון הסבר על הלידה המפתיעה במטוס:

הסבר על הלידה המפתיעה (צילום: JULIABERNICE TIKTOK)

בסרטון המשך הנסון ענתה על שאלות הגולשים, שהתפלאו איך אישה בהריון הורשתה לעלות על המטוס, והתשובה הייתה פשוטה – היא פשוט לא ידעה על כך. לדבריה של הנסון, בעלה של מונגה העיד כי זו הייתה הפתעה מוחלטת עבורם. בנוסף לכך, גם מונגה התייחסה לאירוע בתקשורת והסבירה: "פשוט לא ידעתי שאני בהריון, הקטנצ'יק הזה הגיע משום מקום. אם האחיות לא היו שם אני מניחה שאני לא הייתי כאן היום, אני מגיעה מבורכת". בנוסף לכך, נפתח עמוד גיוס המונים במטרה לעזור למשפחה להתמודד עם הלידה, שלא נערכו אליה מבעוד מועד.