הערב (שלישי) תעלה במהדורה המרכזית של חדשות 13 כתבתה של דנה גוטר, שליוותה את מלכת היופי בדימוס אל החופה בפעם השנייה בחייה. מירית גרינברג, שהכניסה את הקהל אל תוך הרגעים האישיים, האינטימיים והכואבים ביותר בהתמודדות מול סרטן השד, חגגה את ניצחונה על המחלה באירוע מרגש במדבר, שם היא חידשה את נדריה עם בן זוגה, יניב מידן. צפו בפרומו לכתבה שתשודר הערב בחדשות 13:

פרומו לכתבה על מירית גרינברג (צילום: חדשות 13)

כפי שדווח בשבוע שעבר, אחרי 15 שנות זוגיות, מידן ערך הפתעה מרגשת לאהובתו, שהתחילה ביום כיף עם חבריה הטובים, אך הסתיימה בטקס נישואין מרגש. גוטר, כתבת חדשות 13, ליוותה את גרינברג מרגעי ההתמודדות בבית החולים ועד הניצחון הגדול שנתחם תחת החופה. עוד לפני שידעה מה מתוכנן לקראת היום הגדול, גרינברג שיתפה את החוויה עם חבריה הקרובים ברשתות החברתיות וחשפה את כל הקלפים בפני המצלמה. צפו בהצצה בלעדית מתוך טקס החתונה המרגש:

קטע מתוך טקס הנישואין המרגש של מירית ובן זוגה (צילום: חדשות 13)

בכתבה המלאה שתעלה היום בחדשות 13, גרינברג חושפת את התהליך השיקומי הארוך שעברה וגאה להגיד: "נכנסתי לכאן מישהי אחת, ויצאתי מישהי שונה. כאילו חיים אחרים". בנוסף, אחרי שזכתה בטקס מלכות היופי בשנת 1997, גרינברג חזרה לעמוד מול המצלמה כדוגמנית יפיפיה ואף לקחה צעק קדימה ועלתה על המסלול במטרה "לתת תקווה לעוד נשים".