סרטון לא ייאמן הפך לוויראלי ברשתות החברתיות בימים האחרונים, בו אפשר לראות את הדרך המדהימה בה נהג התמודד מול שודדים שניסו לגנוב את רכבו. התיעוד, שנתפס במצלמת האבטחה במעגל סגור של תחנת דלק בצ'ילה, מציג כיצד גבר מבוגר מילא דלק ברכבו, כשלפתע נעצרה לידו מכונית וואן לבנה וממנו פרקו שלושה גברים מאיימים. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה של תחנת הדלק:

גבר התמודד מול שודדים בתחנת דלק בצורה מדהימה (צילום: BOYZEEN_85 TIKTOK)

במה שנראה כמו ניסיון שוד, השלושה קפצו מהרכב, לבושים בקפוצ'ונים וכובעים שהסתירו את פניהם, והחלו לנסות להתקרב ולאיים על האלמוני. אותו הגבר, שהגיב במהירות ובצורה מדהימה לאירוע, הרים את ידית משאבת הדלק והתיז על השלושה, כך שהם היו ספוגים בדלק. בעקבות כך, הפושעים מיד נסוגו חזרה אל רכבם ונסעו מהמקום. 

הסרטון, שפורסם בכל הפלטפורמות האפשריות, זכה לעשרות אלפי צפיות בעולם, וכמובן תגובות של גולשים שהיו המומים מהתקרית הלא שגרתית. "איזה אינסטינקטים מטורפים! הוא פעל בצורה הטובה ביותר שהוא יכול היה", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה בהלצה: "אני רק מקווה שאף אחד מהם לא היה עם סיגריה ביד". מלבדם, גולשת אחת התפלאה מהסיטואציה וכתבה: "עוד מישהו חוץ ממני מופתע עד כמה רחוק הדלק יכול להגיע?".