המשטרה בפרובנציית ג'גיאנג שמזרח סין עיכבה לחקירה גבר, שמואשם בכך שמכר את בנו בן השנתיים והשתמש בכסף כדי לצאת לחופשה ברחבי המדינה. על פי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים, הגבר המכונה זי התגרש מאשתו וקיבל את המשמורת על הבן, בעוד היא הייתה אחראית על הבת. על אף שבחר לא לגדל את בן השנתיים והפקיד אותו אצל אחיו, הוא החליט למכור את התינוק כדי להרוויח עוד קצת כסף ולטייל עם אשתו הנוכחית. 

זי עבד בעיר אחרת מזו בה הוא גר וטען כי התקשה לגדל את הילד, לכן הוא בחר למסור את בנו להשגחתו של אחיו לין בעיר חוז'ו. מהדיווחים עולה כי בחודש שעבר זי לקח את בנו מאחיו וסיפר לשאר בני משפחתו שהתינוק יעבור לשהות מספר ימים אצל אמו. רק אחרי מספר ימים בהן התינוק נעדר, לין גילה כי הילד מעולם לא הגיע לאמו והחליט ליצור קשר עם המשטרה, אחרי שאחיו סירב לענות לטלפונים ולהודעות ששלח לו. 

בדיעבד, המשטרה גילתה כי זי מכר את הילד לזוג ללא ילדים מהעיר צ'אנגשו, תמורת סכום של 158 אלף יאן (כ-80 אלף שקלים). לאחר שהרוויח את הכסף, זי החליט להשתמש בו כי לטייל עם אשתו החדשה ברחבי סין. כמו כן, בימים אלו הזוג שרכש את התינוק עומד בפני אישום פלילי והתינוק הוחזר להשגחת דודו לין. לא דווח מה עלה בגורלו של האב.