בת'אני אוסטין, בת ה-43, התייצבה ביום שני האחרון בבית המשפט במחוז מק'הנרי שבאילינוי, ארה"ב, באשמה שהפיצה "פורנו נקמה" כאשר חשפה תמונות חושפניות של ארוסה עם המאהבת. אחרי 7 שנות זוגיות, אוסטין מצאה תמונות חושפניות בחשבון ה- Apple iCloud המשותף שלה עם בן זוגה, מת'יו ריכליק, בהן היא חשפה רומן סודי שניהל מאחורי גבה. צפו בדיווח של חברת החדשות CBS: 

אוסטין התארסה לרכיליק בשנת 2016, כאשר בזמן קצר לפני החתונה היא מצאה את הודעות הטקסט והתמונות שנשלחו על ידי המאהבת לארוס שלה. "עשיתי את שאלון של הלימודים שלי באייפד והתמונות החלו לצוץ", אמרה אוסטין במהלך העדות מול השופט. לדבריה, אחרי שהתגלה הסוד הכואב היא התעמתה עם הארוס, שהכחיש כל קשר לנושא. 

בשלב מסוים, בני הזוג החליטו להיפרד וביטלו את החתונה המיועדת, אך הפרשה הייתה רחוקה מלהסתיים. על פי החשד, ריכליק כינה את אוסטין "משוגעת", מה שהוביל אותה לשתף את התמונות שמצאה חודשים אחרי הפרידה, אליהן היא צירפה מכתב בן ארבע עמודים שהסביר את הסיטואציה. בדיון המשפטי אוסטין הודתה כי שלחה את התמונות לבני משפחה וחברים קרובים, אך טענה כי לא ידעה שהיא עוברת על החוק כשעשתה זאת.

"רק רציתי לחשוף את האמת. רציתי שידעו שאני לא משוגעת ולא המצאתי כלום", אמרה אוסטין בעדותה. לאחר שריכליק גילה שהתמונות נשלחו, הוא החליט להגיש תלונה למשטרת קריסטל לייק, שם טען כי היא חדרה לפרטיותו והפיצה תמונות שהיו מיועדות רק לאדם אליהן הן נשלחו. לעומת זאת, עורך הדין של אוסטין טען כי הייתה לה "הזכות להגן על המוניטין שלה", והוסיף: "המדינה חושבת שאוסטין צריכה להישלח לכלא מבלי לדעת מה מת'יו עשה לה". 

כמו כן, השופט קבע כי אוסטין הפרה את פרטיותה של המאהבת וכי הייתה יכולה לשלוח את המכתב מבלי לצרף את התמונות הלא חוקיות. "חשיפת גופו של אדם אחר תשלול מהיסוד את הזכות של כל אדם לפרטיות", אמר השופט, מייקל קופג'. בימים אלו בית המשפט דן בעונש שתקבל אוסטין, שעומד על בין שנה לשלוש שנות מאסר.