החתונה הכפרית של שני הרפתנים מויקטוריה, אוסטרליה, בן וג׳ס הלוויס, התנהלה כמתוכנן. כל האורחים הגיעו, שולחנות האוכל כבר סודרו והחופה עמדה להתקיים, אלא שאז נשמע קול של פרה שזעקה מכאב מאזור קבלת הפנים. "עם פרות, שלא כמו עם בני אדם, כשהן מוכנות, הן מוכנות", אמרה ג'ס, שבדיוק גילתה שהפרה עומדת להמליט באמצע החתונה. צפו בראיון עם בני הזוג שהמליטו עגלה במהלך החתונה: 

הכלה המיועדת, שידועה בקרב משפחתה וחבריה כחובבת בעלי חיים, לא יכלה להישאר אדישה לקריאות ומיהרה מאוד לבדוק מה מקור הבעיה, וגילתה שאחת הפרות בדיוק עמדה להמליט עגלה קטנה. מתוך רצון לעזור, ג׳ס קפצה מיד אל הבוץ ועזרה בהמלטה, אך אחרי שבני הזוג קטעו את האירוע, הוא המשיך כשהשניים היו מלאים בבוץ ובצואה של פרות. 

״אנחנו 99 אחוזים מהזמן רפתנים, רק אחוז אחד חתם וכלה. היינו חייבים להיחלץ לעזרת הפרה. היא כמו ילד עבורנו״, אמר בן בראיון לאתר החדשות BBC. לדברי הזוג, להחליף בגדים אפילו לא עלה על דעתם, שכן הם העדיפו להתרכז בלעזור לפרה בזמן ההמלטה הכואבת. "לא היה לי אכפת מהשמלה, נכנסתי ישר פנימה, הבאתי מגבת, בדקתי את העגלה כדי לוודא שהיא אכן נושמת", סיפרה ג'ס. לבסוף, החתונה המשיכה כרגיל, עם חוויה מצחיקה ועגלה חדשה שהגיחה לעולם.