אישה מקליפורניה, ארה"ב, הפסידה 26 מיליון דולר לגמרי בטעות, לאחר שהכרטיס הזוכה השתרבב בין בגדיה ומצא את עצמו בתוך מכונת הכביסה. האישה, ששמה נותר בעילום שם, רכשה את הכרטיס בתחנת Arco AM-PM שבנורוולוק כבר בתאריך ה-14 בנובמבר 2020, והיו ברשותה בדיוק 180 ימים לגבות את כספי הפרס. לצערה, המועד חלף ביום חמישי האחרון, והכרטיס הרטוב כבר לא יביא איתו את הכסף המיוחל. צפו בדיווח של חברת החדשות KTLA: 

ביום רביעי, קצת לפני שתוקף הזכייה הגיע לקיצה, האישה נכנסה אל הסניף בו רכשה את הכרטיס והסבירה למוכר את השתלשלות העניינים, במסגרתה הכרטיס הזוכה נפל למכונת הכביסה. במקום היו אפילו צילומי אבטחה של אותה האישה רוכשת את הכרטיס, אך על פי כללי ההגרלה, עדות וידאו אינה מספיקה. החוקים קבעו – ללא הכרטיס, יש צורך בצילום קדמי ואחורי לכל הפחות כדי לנסות להגיע תביעה. 

על אף חוסר המזל שגרם לאישה לאבד כ-19.7 מיליון דולר (אחרי הורדת מיסים), היא יכולה להתנחם בכך שחברת ההגרלות החליטה לתרום את הכסף לבתי הספר הציבוריים במדינה. על פי גורמי הלוטו, מערכת בתי הספר קיבלה עד היום למעלה ממיליארד דולר בשל כספי זכייה שלא נדרשו. והיו גם חדשות טובות עבור החנות, שכן בעל המקום יקבל בונוס של 130 אלף דולר עבור מכירת הכרטיס הזוכה.