פרשה יוצאת דופן מסעירה את העולם, במסגרתה שוטר ממשטרת "לונג בראנץ'" שבניו ג'רזי נתפס כשהוא מנהל מעבדת סמים בביתו. התובעים טוענים כי השוטר, כריסטופר וולס בן ה-50, ניהל במרתף ובמחסן האחורי בביתו מעבדה, שם הוא ייצר סמים מסוג מת', בעוד אשתו ובתו בת ה-13 גרות תחת אותה קורת גג. צפו בדיווח של חברת החדשות CBS: 

"הלם. זה הלם מוחלט. גם עוד מיליון שנה לא הייתי חושד שזה יכול לקרות", אמר חברו של וולס, ניק לונה. הפרשה נחשפה ביום שבת האחרון, כאשר המשטרה הוזעקה אל ביתו של השוטר, לאחר שהתקבל דיווח על "פעילות חשודה". כאשר שוטרי המחוז, שהיו גם עמיתיו של וולס לעבודה, הגיעו למקום, הם מצאו את החומרים הכימיים והסמים, שחשפו כי וולס מייצר מת'. 

כמו כן, התובע כריסטופר ג'יי גרמישיוני, הסביר: "אם משתמשים בחומרים המסוכנים האלו בדרך לא נכונה, אפילו טעות אחת קטנה יכולה לגרום לפיצוץ משמעותי ולהעיף את הבית באוויר". בנוסף לכך, דווח כי בביתו נמצאו גם ספרים הקשורים בייצור סמים, חומרי נפץ ורעל, וכן כספת שאינה מאובטחת בה היו 12 אקדחים ותחמושת. 

בימים אלו, וולס מתמודד מול האשמות חמורות הקשורות בייצור סמים וסיכון רווחת בתו, בעקבותיהן הוא צפוי להיכלא לכ-20 שנות מאסר. "המקרה הזה ללא ספק פגע ביושר המקצועי שלנו, אך החלק החשוב הוא שהמחדל נחשף וכולנו מודעים לחומרה של האירוע", אמר התובע גרמשיוני.