תיעוד מטורף פורסם בימים האחרונים ברשתות החברתיות ובערוצי התקשורת, בו אפשר לראות חתול שחור שקפץ ממרפסת קומה חמישית – ונחת על שתי רגליו. הנסי החתול, חיית המחמד של משפחה המתגוררת באנגלווד, שיקגו, עלה לכותרות לאחר שנמלט משריפה שהתחוללה בבניין, קפץ כ-50 מטרים ושרד. צפו בתיעוד הלא ייאמן:

תיעוד: חתול קפץ מהקומה החמישית - שורד (צילום: CHICAGO FIRE DEPARTMENT)

בסרטון שצילם אחד השכנים, והועלה לעמוד של כיבוי האש האזורי, אפשר לראות את העשן מתפתל החוצה דרך חלונות הבניין, כשהחלונות שבורים. בעוד פסולת ושברי זכוכיות נופלים מהבניין, אפשר לפתע לראות את הנסי עומד על אדן החלון ולפתע מזנק למטה. במפתיע, החתול השחור נחת בצורה מושלמת על ארבע, בזמן שהשכנים ההמומים הבחינו בו. 

אם הקפיצה המרשימה לא הספיקה, הנסי התהלך כאילו לא קרה דבר וללא כל פגע. "כל מי שראה את המקרה היה בהלם, איך זה הגיוני שהוא נחת על הרגליים ולא מת?", אמר עד הראייה קניה סימס. כמו כן, מכבי האש בשיקגו מסרו כי לפחות שתי דירות בבניין ניזוקו קשה, אך לא דווח על נפגעים מהאירוע. 

על התיעוד של "החתול המעופף" שהועלה לרשת נכתב כי הוא מרגע הקפיצה נעלמו עקבותיו. "הנסי החתול המעופף עדיין לא חסר הביתה. השכנים מחפשים אחר החתול, שהפך למפורסם. במידה והוא יאותר נעדכן". כמו כן, עד זמן כתיבת שורות אלו הנסי עדיין לא נמצא.