אמש (שלישי) נערך חצי גמר האירוויזיון, בעיר רוטרדם שבהולנד, ונציגת ישראל בתחרות, עדן אלנה, הביאה ביצוע מרשים שהוביל אותנו לעלייה לגמר שיתקיים במוצאי שבת הקרוב. מלבד הבדיחות החוזרות בתקופה האחרונה על ה"נאחס" של אלנה, שהייתה גם אמורה להשתתף באירוויזיון 2020 ובוטל עקב מגיפת הקורונה, הפעם הצלחתה גרפה מחמאות והבדיחות הופנו דווקא ללוק הלא שגרתי. צפו בחיקוי של אושיית הרשת, עדן דניאל גבאי, ללוק של עדן אלנה:

אושיית רשת בחיקוי קורע מצחוק של עדן אלנה מחצי גמר האירוויזיון (צילום: EDENDANIEL.GABAY TIKTOK)

בחצי גמר האירוויזיון אלנה לבשה מערכת לבוש מתחלפת, שנתפרה למופע על ידי המעצב אלון ליבנה, כאשר בחלק התחתון הייתה שמלת צמות שחורה וחושפנית. אבל מעבר לבגד הייחודי, מה שבעיקר משך את תשומת לב הצופים הוא עיצוב השיער של אלנה, שכבר הספיק לזכות בחיקויים וממים שלגמרי שברו את הרשת. 

בשעות האחרונות הרשת מוצפת בבדיחות על הלוק המיוחד של אלנה, שלא חסכו ביקורת. "אהבתי את המחווה של עדו אלנה לכיפת ברזל", צחק אחד הגולשים, בהתייחס לתמונה המפורסמת של יירוט השיגורים מעזה מהימים האחרונים. לעומתו, רבים השוו את בחירת התסרוקת למחבט שטיחים, כפי שעשה אושיית הרשת עדן דניאל גבאי בחיקוי שהעלה לטיקטוק. ומה אתם חשבתם על הלוק של עדן אלנה לאירוויזיון?