בחודש ינואר 2020 פורסם לראשונה על המוצר יוצא הדופן שהוציאה לשוק השחקנית גווינת' פאלטרו – נר בעל השם "מריח כמו הואגינה שלי". אחרי שהמוצר הפך למבוקש בכל העולם והפך לסולד-אאוט כבר כיממה לאחר שהוצע למכירה, ביממה האחרונה דווח על תביעה ייצוגית שמתגבשת בעקבות פיצוץ הנר שכמעט יצר שריפה אדירה. ההסבר של פלאטרו על הנר "בריח ואגינה": 

קולבי ווטסון, גבר מטקסס, תובע בימים אלו את פאלטרו בשל הפיצוץ שנוצר בזמן הדלקת הנר. על פי מסמכים משפטיים שהגיעו לידי אתר החדשות TMZ, ווטסון רכש את הנר ב-75 דולר בחודש ינואר האחרון והדליק אותו לראשונה בחודש פברואר. לאחר שלוש שעות בהן הנר דלק, הוא התפוצץ והחדר החל להתמלא בעשן. כמו כן, נטען כי הנר ישב על משטח מישורי וללא שום חפץ אחר בקרבת מקום. 

בהצהרה שנמסרה לאתר החדשות FOX Business, הדובר של פאלטרו טען כי מדובר בתביעה מופרכת, לדבריו. "אנו בטוחים שטענה זו היא קלת דעת ובמטרה להבטיח תשלום נרחב מחברה מצליחה. אנו עומדים מאחורי המותגים שאנו משווקים ובטיחות המוצרים שלנו והנר נבדק מספר פעמים לפני שיצא למכירה", אמר הדובר. 

בנוסף לכך, דווח כי על הנר ישנה אזהרה הקוראת למשתמש להגביל את זמן דליקת הנר לשעתיים. עם זאת, על פי הדיווחים נטען כי הנזק שעשה פיצוץ הנר היה עלול לגרום לפציעות משמעותיות והתובע, ווטסון, אף הוסיף כי הנר "מסוכן לשימוש". בימים אלו, ווטסון נאבק בבית המשפט ומבקש פיצויים על סך חמישה מיליון דולר.