בעיצומה של תוכנית היכרויות בריטית בשם "ITV2 Secret Crush", צעירה בשם מאדי חשפה את סיפורה האישי, שעורר הרבה שיח בעולם. היא ובן זוגה, קלום, ישבו באולפן וסיפרו לצופים שגם הוריהם הם בני זוג, מה שהופך את השניים לאחים חורגים שחיו יחד מאז שהיו צעירים. מבולבלים? אלו הפרטים על הקשר הלא שגרתי. צפו בפרומו של התוכנית הבריטית: 

על אף השניים הכירו כבר בגיל 9, מאדי טענה כי מהרגע הראשון היה ביניהם קשר מיוחד והם נהנו אחד מחברת השני. כמאדי הציגה את עצמה היא אמרה: "אני כאן כדי לומר לאחי שאני אוהבת אותו". בהמשך, מאדי הסבירה כי הוריהם כבר נפרדו לפני שנים, אך השניים המשיכו להיות בקשר בשל מערכת היחסים המיוחדת ביניהם. 

בתוכנית ההיכרויות, מאדי ניצלה את ההזדמנות וחשפה בפני אחיה את רגשותיה אל מול כל הצופים. בתגובה, קלום היה המום לשמוע על רגשותיה של אחותו החורגת ואמר: "אני לא מאמין! זה מטורף. היית האדם האחרון שהייתי מצפה שילך לכיוון הזה". למרות המצב המביך, מאדי המשיכה בהודאתה והסבירה כי מאוהבת באחיה כבר זמן מה. בעקבות החשיפה, מאדי וקלום החליטו דווקא לתת הזדמנות לקשר ביניהם ולצאת יחד לדייט כדי לראות איך העניינים יעבדו, אך לא לפני שיבשרו להוריהם על המצב.