פרשה מזעזעת מסעירה את העולם, כאשר על פי הנטען זוג הורים, שבתם הלכה לעולמה במהלך הלידה, קיבל חולדה מתה במקום את גופת התינוקת. בני הזוג, דניאל אלחנדרו ג'רמילו וג'ארי דניאלה וולס, הגיעו אל בית החולים, "תומאס אוריבה" שבקולומביה, בשבוע ה-28 להריונה של וולס. בעקבות סיבוך בהיריון, הרופאים נאלצו לקיים לידה מוקדמת, אך בצער רב התינוקת מתה במהלכה.

על פי החשד, ג'רמילו ניגש את חדר המתים בבית החולים כדי לאסוף את גופת התינוקת המנוחה, במטרה לערוך עבורה הלוויה. בחדר המתים נציג המקום נתן לאב השכול שקית ניילון אדומה, בה הייתה אמורה להיות גופת התינוקת, אך במקום זאת היה בה זוג כפפות לטקס וחולדה מתה. על פי הדיווחים, המשפחה האבלה נגעלה והזדעזעה מהטעות הנוראית.

בן דודו של ג'רמילו, מג'ו וולז, פנה לרשתות החברתיות במטרה לדרוש מבית החולים למסור את גופת התינוקת. בפוסט שכתב בפייסבוק וולז הסביר: "ג'רי בת ה-18 נכנסה עם סיבוכים אל בית החולים שאובחנו מאוחר יותר כמוות של העובר. אחר כך הסבירה לה שהיא צריכה ללדת את התינוקת באופן טבעי. יש לציין כי היא הייתה לגמרי לבד ולא הרשו לה להכניס מלווה". 

בהמשך הפוסט הוא הסביר כי אחרי הלידה של התינוקת המנוחה עברה בהצלחה גופתה הועברה ולא ניתן היה לראות אותה באף שלב. לבסוף הוא סיכם: "אנו דורשים תשובות כי עד כה טרם מסרו את גופת התינוקת, בית החולים לא מגיב ומדובר בחוסר אנושיות להעביר בעל חיים בשקית עם שמה של התינוקת. אנו דורשים תגובה ומבקשים את עזרת הקהל כדי להגיע לאמת". 

כמו כן, הפוסט של וולז עשה רעש בעולם והצליח לעורר את תגובת בית החולים, שכן פורסם בתקשורת המקומית כי נמסרה הצהרה רשמית. "אנו מצטערים מאוד על מה שקרה ומעמידים את עצמנו לרשות כל מה שהמשפחה תדרוש", נכתב. כמו כן, דווח כי נפתחה חקירה רשמית בנושא. בעקבות כך, ג'רמילו אמר לאתר החדשות המקומי Valle al Instante כי "הדבר היחיד שחשוב הוא צדק כדי שהילדה תוכל להיקבר בצורה ראויה".