סרטון טיקטוק, שהעלתה משתמשת בשם אמי אדיסון, הפך לוויראלי במיוחד לאחר שהיא חשפה את הדרך ההזויה בה גילתה שבעלה ואבי שלושת ילדיה בגד בה. בסרטון, בו הגולשות התבקשו לחשוף את הדרך בה הן גילו שבוגדים בהן, אדיסון סיפרה כי מלבד הבגידה עצמה, היא גילתה שבן זוגה אף ניהל חיים כפולים והיה בעל משפחה נוספת עם אישה אחרת ושני ילדים. צפו בסיפור המופרך שכבש את הטיקטוק:

חשפה בגידה של שנים בזכות מודעה בעיתון - חלק א' (צילום: aaddison01 TIKTOK)

"יש לי סיפור נהדר", פתחה אדיסון, לפני שסיפרה כיצד נגמרה מערכת היחסים שלה אחרי כמעט עשור של חיי נישואין. לדבריה, היא ישבה במשרדה ודפדפה בעיתון, כאשר באותה התקופה היו מפרסמים מודעות לידה של תושבי האזור. כל מודעה הייתה מכילה פרטים על התינוק הטרי, כמו מין היילוד, המקום בו משפחתו מתגוררת ואת שמות הוריו. 

"במודעה אחת ראיתי את שמו של בעלי ושם של אישה אחרת, וידעתי שזה הוא כי יש לו שם יוצא דופן", אמרה אדיסון. כניסתה להעמיק יותר את הפרטים, היא הסתכלה באתר בית החולים, שם תמונת התינוק אימתה את החשד. בדיעבד, אדיסון גילתה שזו גם לא הפעם הראשונה ושלבעלה יש ילד בן שנה וחצי מאותה האישה. צפו באחד מסרטוני ההמשך של אדיסון:

חשפה בגידה של שנים בזכות מודעה בעיתון - חלק ב' (צילום: aaddison01 TIKTOK)

אחרי שהגולשים נותרו המומים מהסיפור הלא שגרתי, אדיסון העלתה סדרת סרטונים בהם היא הסבירה את המשך השתלשלות העניינים. אדיסון סיפרה כי בעזרת "כישורי ה-CSI" שלה היא גילתה היכן הבחורה מתגוררת ונסעה לשם, אלא שעוד לפני שהיא בכלל נכנסה היא ראתה את הרכב של בעלה מחוץ לבית והבינה הכל. לדבריה, היא לא אמרה לבעלה דבר באותו היום, אך למחרת ארזה את חפציה וחפצי הילדים ועברה להתגורר איתם בבית מלון. רק אחרי שאדיסון התעמתה עם הזוג הבוגדני, היא גילתה שהאישה האחרת דווקא ידעה על חייו הכפולים של הבעל, אך לא היה לה אכפת.