זוג רופאים מצפון הארץ, שהכירו באחד מהמפגשים בעבודתם, התאהבו אחד בשנייה וכבר אחרי שנה של זוגיות הם נישאו זה לזו. על אף האהבה הגדולה, השניים ראו בקריירה עדיפות עליונה, על פני ילדים, בית או כל דבר אחר. במשך שלוש שנות נישואין, הבעל טוען כי היה קורבן לתרמית מתמשכת של אשתו ואחותה, בסופה הוא נאלץ להוציא צו הרחקה לאחות והחל בהליך גירושין מאשתו. 

לדבריו, נורות האזהרה צצו עוד לפני החתונה, כאשר האישה דרשה ללבוש ליום חתונתה את שמלת הכלה של אחותה. "זו שמלה שאימא שלי הייתה שותפה בעיצוב שלה ואחרי שהיא נפטרה החלטנו ששתינו נלבש אותה", סיפר הבעל על ההסבר של רעייתו לעורכת דינו, שרין סולן. משם, הקשר החריג בין האחיות החל להיחשף לאט, עד שהגיע לנקודת משבר.

לאחר החתונה, הנשואים הטריים החליטו לצאת לירח דבש בארה"ב, אך האישה ביקשה מבעלה שאחותה תצטרף לטיול הרומנטי שלהם בטענה כי "היא התגרשה וקשה שלה, שלא תהיה עצובה". לדבריו של הבעל, תחילה הוא לא התנגד בשל הקשר המיוחד, אך הדרמה החלה כאשר האישה ביקשה שאחותה תלון איתם באותו החדר "מטעמי חיסכון". 

על פי הבעל, במהלך כל ירח הדבש הוא ואשתו לא מצאו רגע אינטימי אחד אפילו כדי לממש את אהבתם. מאותו הרגע, במשך שלוש שנים, האחות הייתה חלק בלתי נפרד מהקשר. "כל תנועה של אשתי מלווה שהתייעצות עם אחותה", סיפר הבעל. אחרי שהבעל פנה לעו"ד סולן, היא ייעצה לו לדרוש מאשתו להרחיק את אחותה מחייהם, אך לדבריו הניסיון כשל. "היא לא שואלת אותי ומתנהגת כאילו זה הבית שלה", טען הבעל. 

בעקבות כך, עו"ד סולן ייעצה לבני הזוג ללכת לגישור, אך התברר שהוא חסר סיכוי לאחר שהאישה הבהירה כי אחותה היא חלק בלתי נפרד מחייה וכך תישאר. בשלב זה הבעל ביקש צו הרחקה מהאחות, שיאסור עליה להתקרב לדירתם, ובמקביל הגיש בקשה לפירוק הנישואין.