תיעוד מחריד מסעיר את העולם, במסגרתו לביאה תקפה את המאלף שלה במהלך מופע קרקס, לעיני כל הקהל. בסרטון שפורסם ברשת, אפשר לראות שתי לביאות, בשם וגה וסנטה, נלחמות זו בזו באגרסיביות בקרקס, שנמצא במוסקבה שברוסיה. בשלב מסוים, המאלף, מקסים  אורלוב, נכנס אל הזירה והותקף באכזריות על ידי הלביאה וגה. צפו בתקיפה האכזרית: ***קשה לצפייה*** 

בזמן שאורלוב ניסה להיאבק בלביאה, שהותירה אותו עם פציעות קשות בידיו וברגליו, הקהל המבוהל צפה במתרחש, כאשר חלק קפאו במקומם והחלק השני נמלט מהמקום. לאחר מספר שניות בהן אורלוב ניסה להדוף את הלביאה, אנשי הצוות בקרקס הצליחו להשתלט על הלביאה העצבנית. בעקבות התקרית הקשה אורולוב פונה אל בית החולים, וכמוהו גם אישה בהיריון שישבה בקהל וקיבלה התקף אפילפסיה מההלם. 

עדת ראייה, בשם ויקטוריה, סיפרה: "הלביאות השתוללו וכשברחנו נשמעה שאגת פרא". לאחר הטיפול הרפואי של אורלוב, הוא התראיין בתקשורת המקומית ואמר: "מקרים כאלה הם נדירים מאוד, אבל בעלי חיים הם בעלי חיים. וגה היא בת חמש והייתה סוררת מאז שהייתה גורה". לדבריו, הלביאה לא תופיע יותר בקרקס ובמקום זאת מתנהל משא ומתן עם גני חיות במדינה, במטרה להחליף אותה עם גור אריות קטן.