שוטר חדש, בעל ארבע רגליים וזנב, התגייס למשטרת דורהאם שבבריטניה, במטרה לסייע לקצינים ולצוות המשטרה בבריאותם הנפשית. כיוון ששוטרים מתמודדים עם לחצים רבים בתפקידם הקשה והתובעני, הם לעיתים עשויים למצוא את עצמם זקוקים לגורם פסיכולוגי חיצוני. לשם כך, רשת כלבי הסיוע בטראומה של אוסקר קילו (OK9) גייסה את בן, כלב התמיכה המשטרתי הראשון. 

הכלב בן, שמגיע ביחד עם בעליו, ג'ט, יבצע תפקידים במשטרה, כחלק מצוות הרווחה של המקום, יסייע בהעברת מפגשים לאנשים בעלי טראומה ויהיה זמין לכל עובד אשר יזקק לשירותיו. כמו כן, לעיתים בן וג'ט יתלוו לאירועים חריגים בשטח ויהפכו לחלק מצוות ההגנה על השוטרים בעת מילוי תפקידם.

אחד השוטרים במטה, ג'ו פארל סי.סי, אמר בראיון לרשת החדשות BBC: "כולנו יודעים שלשיטור יש השפעה פיזית אך היא גם פסיכולוגית לא פחות, וכשאנחנו רואים ומתמודדים עם נזקים וטראומה באופן קבוע בן כאן כדי לתמוך בנו", בהמשך הוא הוסיף: "הוא תענוג אמיתי ואנו ממש שמחים שמשטרת דורהאם ואנחנו חלק מהיוזמה הזו". 

סמל גארי בוטריל, המוביל את הפרויקט, אמר גם כן: "כלבים כמו בן אמורים לעזור ליצור סביבה נוחה ונעימה, כך שהשוטרים יוכלו לדבר על בריאותם הנפשית וכך הם יוכלו לקבל את הסיוע שהם זקוקים לו". לדבריו, חשוב מאוד שהשוטרים יתמודדו עם מצבם הנפשי, במיוחד בעבודה המציבה אותם מול אתגרים ומצבים טראומטיים, לכן בן הגיע לתפקיד ויקל על השוטרים להתמודד עם רגשותיהם ויעודד אותם להרגיש רגשות חיוביים.