רקש ודקשינה, זוג מאוהב ממדוראי שבהודו, תכננו כבר תקופה ארוכה את יום חתונתם, אלא שמגיפת הקורונה המשתוללת בהודו גרמה לאילוצים רבים. כדי להימנע מהגבלות הקורונה שהוטלו על המדינה, בני הזוג החליטו לעשות מעשה לא שגרתי ושכרו מטוס נוסעים, של חברת "ספייס ג'ט", כדי שיוכלו למלא אותו באורחים ולקיים את הטקס באוויר. צפו בתיעוד מתוך החתונה המטוס:

החתונה ההמונית על המטוס בהודו (צילום: DONTHU RAMESH/Twitter)

הזוג המאושר הזמין 161 אורחים, אפילו שהחוק במדינה הגביל את מספר ההתקהלויות ל-50, לטיסה שהמריאה בשמי הודו בין מדוראי לבנגלור ביום ראשון האחרון. על פי הדיווחים, הטיסה המריאה בשעה 07:00 בבוקר, כאשר בתיעוד מהאירוע אפשר לראות את המטוס עמוס עד אפס מקום והחתן והכלה במרכז העניינים. 

בסרטונים מטקס הנישואין אפשר לראות את הזוג המאושר מסתובב בין כל האורחים, לאחר שנשבעו זה לזו. בהמשך אפשר לראות את הטקס עצמו, בו החתן הניח קישוט מסורתי על צווארה של כלתו בזמן שכל האורחים מריעים להם, וצוין כי הם דאגו לטוס מעל מקדש מדוראי מינאקשי עמאן, שם היו אמורים להינשא מלכתחילה. 

בעקבות החתונה, בה רבים בחרו שלא לשים מסכות או לשמור על ריחוק חברתי, בני הזוג הסתבכו מאוד עם חברת התעופה. על פי הדיווח בערוץ החדשות FoxNews, חברת "ספייס ג'ט" לא ידעה על החתונה המתוכננת ומספר האורחים שישהו על המטוס. כאשר החברה גילתה על המחדל, היא החליטה לפעול נגדם. "הם ידעו על הנחיות הקורונה ובכל זאת, למרות בקשות חוזרות ונשנות, האורחים לא פעלו לפיהן. חברת התעופה תנקוט בהליכים בהתאם לכללים שנקבעו", נמסר מגורם ב"ספייס ג'ט".