כוכבת רשת מצליחה בעולם, בעלת מאות אלפי עוקבים, חשפה בעמוד הטיקטוק שלה את הטעות הקטנה שעשה בן זוגה, בעקבותיה היא גילתה שהוא בוגד בה. בסרטון, שפורסם לפני כשבוע וצבר מאז כ-13 מיליון צפיות, הועלה על ידי המשתמשת סרינה קריגן, היא צירפה תמונה תמימה לכאורה, שבלחיצה אחת חשפה אמת כואבת. צפו - כך נחשפה הבגידה:

הטעות הקטנה שחשפה את הבגידה (צילום: serenakerrigan TIKTOK)

"כשהבחור שאת יוצאת איתו אומר שהוא מתגעגע אבל לחצתי על הפעלה של הלייב בתמונות", כתבה קריגן על הסרטון, בו בהתחלה אפשר לראות מיטה ריקה ועליה בובה קטנה. אפשרות ה"LIVE" בתוכנת ה-IOS של אפל מאפשר לצלם תמונה, התופסת גם את הרגעים לפני ואחרי ויוצרת מעין סרטון קצר שאפשר להפעיל באמצעות לחיצה ארוכה על המסך. 

ככל הנראה, הבחור הבוגדני לא היה מודע לכך שהטלפון שלו נמצא על מצב "LIVE" ושלח את התמונה לחברתו שחיכתה לו בבית. כשקריגן לחצה לחיצה ארוכה על המסך, השניות שלאחר צילום התמונה חשפו אישה אחרת שבדיוק נשכבה על המיטה. "נראה שדווקא יש לך חברה", כתבה קריגן על הסרטון, שהגולשים לא הצליחו להישאר אליו אדישים. "הלסת שלי צנחה יותר מהר מהבחורה הזו", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף בהלצה: "מזל שיש את אפל, הם תמיד יהיו שם לצידך".