רבים מאיתנו נאלצו להמציא תירוצים במהלך הסגר שהוטל במדינה בעקבות מגיפת הקורונה, אך בהודו מאות חשבו על רעיון יצירתי שיצליח ליצור מפגש חברתי יוצא דופן. בתיעוד מיום ראשון האחרון, שפורסם ברשתות החברתיות, אפשר לראות מאות אנשים מפרים בצורה בוטה את הגבלות הקורונה בכפר קרנטאקה בהודו, כשהתאספו לערוך הלוויה – לסוס. צפו בהתקהלות האדירה: 

בסרטון אפשר לראות מאות מתושבי הכפר מתקהלים ללא מסיכות ומפרים את כללי הריחוק החברתי, כשהם מלווים סוס בדרכו האחרונה. הקהל, שעל פי ההערכה עמד על כ-400 אנשים, התכנס כדי לציין את מותו של הסוס, שהיה שייך לארגון דתי אזורי ונחשב כ"אפוטרופוס של האלוהות" שהגן עליהם מפני המגיפה.

לפני מותו, התושבים האמינו בלב שלם כי הסוס הוא ש"ימנע את הגל השני של מגיפת הקורונה", כך דיווח אתר החדשות Times Of India. כמו כן, דווח כי המשטרה הגיעה למקום במטרה לפזר את ההתקהלות, אך התושבים התעקשו להישאר כדי "להרגיע את האלים". 

דיווח אחר טען כי אותו הסוס המנוח נהג להסתובב במהלך גל המגיפה הראשון ברחבי הכפר ובאותה התקופה לא דווח כלל על מקרי קורונה. עם זאת, לאחר שמצבו הבריאותי של הסוס החל להתדרדר נרשם החולה הראשון. היום (שלישי) הוזמנו כ-450 בדיקות קורונה מיידיות בעקבות ההתקהלות, במטרה לנסות למנוע את ההתפשטות על אף האירוע הביזארי.