ברגע שבדיקת הריון יוצאת חיובית, הגיוני שכל מה שהאישה תרצה זה לצעוק את הבשורה ולספר לכל המשפחה והחברים, אבל האישה הזאת בחרה זמן קצת בעייתי לשתף את החדשות המשמחות. אחרי מאות סיפורים על אנשים שגנבו את ההצגה במהלך טקס חתונה, הפעם מגיעה אישה שחשפה את הריונה במהלך הלוויה. צפו בסדרת הסרטונים שמסבירה את השתלשלות האירועים:

האישה שחשפה את הריונה במהלך הלוויה - חלק א' (צילום: findingdarly TIKTOK)

משתמשת טיקטוק, שקוראת לעצמה באפליקציה findingdarly, סיפרה כיצד חברתה הטובה שיתפה על הריונה הטרי במהלך טקס ההלוויה של בתה הצעירה. בסדרה של שלושה סרטונים, שצברו מאות אלפי צפיות, היא סיפרה את השתלשלות העניינים, ועל סטטוס החברות ביניהן היום. "עדיין חושבת איך 'החברה' הזו הודיעה על הריונה בהלוויה של בתי וצילמה את הכל למרות שאני ובעלי ביקשנו שלא", היא כתבה על הסרטון הראשון. חלק ב':

האישה שחשפה את הריונה במהלך הלוויה - חלק ב' (צילום: findingdarly TIKTOK)

אחרי שפורסם רבים התעניינו לגלות מה פשר ההתנהגות ה"אגואיסטית", לדבריהם, מה שעורר את משתמשת הטיקטוק לחשוף את המשך הסיפור. בסרטון ההמשך היא סיפרה כי היא ניתקה כל קשר עם החברה לשעבר ופירטה מה בדיוק קרה בטקס ההלוויה: "היא הייתה אמורה ללדת בחודש אוגוסט וההלוויה של בתי הייתה בינואר, כלומר היא הייתה בהריון בקושי חודשיים וישר דחפה את הבטן שלה מול כולם". חלק ג':

האישה שחשפה את הריונה במהלך הלוויה - חלק ג' (צילום: findingdarly TIKTOK)

אם זה לא מספיק, האם השכולה סיפרה כי חברתה אפילו ניסתה ליצור שיחות עם אנשים שאפילו לא הכירה כדי להשוויץ בבשורה. הגולשים, שהיו המומים מהדרך בה החברה בחרה לשתף את הריונה, גינו את המעשה ותמכו במשתמשת הטיקטוק. "זו לא חברה. אני מצטערת על האובדן שלך", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "מעשה שפל לחלוטין. לא מאמין שמישהי עשתה  את זה".