סרטון שתועד בחו"ל הופץ בימים האחרונים בעמודי הרשתות החברתיות הגדולים בארץ, תחת כותרת אחת גורפת: "היה לך רק תפקיד אחד – לתעד את האירוע". בסרטון הוויראלי, שנצפה במצטבר מאות אלפי פעמים, אפשר לראות סיטואציה של הצעת נישואין שגרתית כביכול, אלא שאישה אחת, שהייתה אמונה על תיעוד הרגע המרגש, לגמרי גנבה את ההצגה. צפו בהצעת הנישואין הקורעת מצחוק: 

בסרטון אפשר לראות זוג עומד אחת מול השני, במה שנראה כמו חוף ים או אולי דווקא מדבר שומם. בעוד הגבר שלף את טבעת האירוסין ובת הזוג עמדה נרגשת, אחת מחברותיהן, שעמדה מאחור וניסתה לתעד את הסיטואציה, נתקעה באבן וצנחה על הרצפה בנפילה קורעת מצחוק. הזוג המאושר הבחין לאורך כל הזמן במתרחש לידו, אך בחר להתעלם ולהתמסר לרגע.

עם זה לא הספיק, בהמשך הסרטון הצלמת ניסתה להתרומם כדי להמשיך לצלם את הרגע בו הגבר כרע ברך, אך גם ניסיון הקימה שלה נגמר בעוד נפילה, ממנה אפילו היא צחקה. לאחר שהסרטון הפך לוויראלי, הגולשים הישראלים לא נותרו אדישים לסיטואציה המצחיקה. "כמה טוב שהיה שם עוד צלם שתיעד את הכל", כתב אחד הגולשים, בעוד אחת הוסיפה בהומור: "היא הייתה יכולה למות שם ואף אחד לא היה שם לב".