מכת העכברים הקשה שפוקדת את אוסטרליה בתקופה האחרונה הביאה עמה הרס רב, בעיקר למשק החקלאות המשגשג במדינה. השבוע, משפחה בת ארבע נפשות מצאה את עצמה ברחוב לאחר שהמכרסמים פגעו בחוטי החשמל בביתם, בעיר נראבי שבניו סאות' וילס, וגרמו לשריפה ענקית שהרסה את הבית כליל. צפו בראיון עם האם ושלושת הבנים שאיבדו הכל: 

רבקה וורד, אם יחידנית לשלושה בנים, סיפרה כי ביום שישי האחרון היא קיבלה שיחת טלפון מאחד השכנים שסיפר לה בצער שביתה עולה באש. בראיון לערוץ החדשות Today Show Australia וורד סיפרה כי כשהיא הגיעה אל המקום, הבית כבר בער לחלוטין והעכברים, שהביאו לשריפה, החלו לברוח במהירות מהגג כדי להתחמק מהלהבות. 

"הזעקתי מיד את המשטרה ואת כיבוי האש אבל הבית כבר הלך לגמרי. ראיתי את העכברים מנסים לברוח מהגג ומסביב לבית, אך רובם מתו והיו ערמות של עכברים שרופים", אמרה וורד. בהמשך, האם ציינה כי מכת העכברים הקשה במדינה פגעה עוד טרם שריפת הבית, בכך שהעכברים אכלו חפצים ורהיטים רבים של המשפחה. 

"הם נמצאים בנעלינו, בכיסאות, באוכל ובכל מקום", היא אמרה. כמו כן, בעקבות ההרס הרציני שנגרם בגלל העכברים, נפתח עמוד גיוס המונים של GoFundMe, במטרה לעזור למשפחה שנותרה ללא כל. בעמוד התרומות נכתב על ידי חברתה של וורד: "אתמול קיבלתי טלפון עצוב ביותר בו חברתי הטובה רבקה בכתה: 'הבית שלי נשרף עד היסוד'. למרבה המזל, רבקה ושלושת בניה לא היו בבית אז כולם בטוחים, אבל איבדו הכל לחלוטין. כל עולמם".