בעוד רבים חושפים בגידות בדרכים מסתוריות או בזכות חשדות שעולים, אישה אחת חשפה בעמוד הטיקטוק שלה כי גילתה שבן זוגה בגד בה, רק לאחר שהתארס לאישה אחרת. צעירה בשם רייצ'ל דווין, טענה כי גילתה על החיים הכפולים של בן זוגה, לאחר שראתה בפייסבוק כי הוא הציע נישואין לעמיתה לעבודה שלה. צפו בסרטון הטיקטוק הוויראלי:

גילתה שבן זוגה בגד בה - כשהציע נישואין לאחרת (צילום: rachel.devin19 TIKTOK)

בסרטון שנצפה מאות אלפי פעמים, רייצ'ל חשפה לצלילי השיר Good For U של אוליביה רודריגו מעין דיאלוג מצחיק דרכו היא גילתה את הבגידה הכואבת. "היי, אז אני חושבת שבן הזוג שלך התארס לילדה אחרת ביום השנה שלך", היא פתחה והוסיפה: "זה מצחיק אבל אין סיכוי". כשחברתה התעקשה בפניה שתראה את תמונות האירוסין בפייסבוק והיא גילתה את האמת, היא הצטרפה למילות השיר וקראה לו "סוציופת". השתלשלות האירועים שחשפה את הבגידה:

ההסבר של רייצ'ל על השתלשלות האירועים (צילום: rachel.devin19 TIKTOK)
ההסבר של רייצ'ל על השתלשלות האירועים חלק ב' (צילום: rachel.devin19 TIKTOK)

בסרטון המשך רייצ'ל הסבירה כי אותו הבחור היה בן הזוג הרציני הראשון שלה, לכן היא כנראה פספסה כמה דגלים אדומים בדרך. לדבריה, השניים עבדו יחד באותו משרד באוניברסיטה מקומית, לכן היא ביקשה ממנו לשמור על מערכת היחסים ביניהם בסוד. "ניסיתי להיות המבוגר האחראי, אבל גם פגשתי את השותפים שלו לחדר וכמה מחבריו ואף אחד מעולם לא אמר לי כלום", היא הסבירה.

בימים שלאחר מכן, רייצ'ל נזכרה שבן זוגה מעט התרחק, אך הוא טען כי הוא מתרכז לקראת בחינות הקבלה שלו לבית הספר לרפואה. באחד הלילות, שלוש מחברותיה של רייצ'ל נכנסו אל חדרה עם הבשורה המרה. "הן הראו לי תמונה בפייסבוק של החבר הנוכחי שלי שמתארס לבחורה אחרת, וגם היא עבדה איתנו באותו המשרד". 

לדבריה, מיד אחרי הגילוי היא נפרדה מבן הזוג, שטען כי "היא הייתה בליבו בזמן שארוסתו הייתה בראשו". עם זאת, לקח לה כמעט חודשיים לאזור אומץ ולספר לארוסתו את הכל. אחרי שגם הארוסה גילתה על הסוד, היא מיד נפרדה ממנו ומחקה את כל התמונות שלהם יחד.