בני הזוג ממרכז הארץ, המגדלים יחד שלושה ילדים, חיים יחד ומשתכרים ברמה גבוה מאוד. על אף ההצלחה הכלכלית המטורפת, קנאה החלה לחלחל אל הקשר אחרי 14 שנות נישואין, מה שהוביל את האישה לדרוש גירושין מבעלה. בעקבות המצב הכלכלי המצוין של בני הזוג, על הכף עומדים סכומים של מיליוני שקלים. 

הבעל, באמצעות עורכת דינו שרין סולן, סיפר כי בגלל המראה החיצוני המרשים שלו אשתו החלה למרר את חייו. לדבריו, האישה החליטה כי עליו לחזור מהעבודה לא יאוחר מהשעה חמש, זאת אחרי שבמשך השנים הוא ורעייתו עבדו לסירוגין עד השעות הקטנות של הלילה. "בשנה האחרונה כבר הסכמתי ששלושה ימים בשבוע אגיע בשעה סבירה ואהיה עם הילדים, אבל זה לא הספיק לה", אמר הבעל.

התפנית בקשר החלה לאחר שהאישה ביקשה מבעלה לבטל את חשבון האינסטגרם שלו ולחדול מלעקוב אחרי החברות שלה, כמו גם לא לאשר אותן בטענה: "האינסטגרם היא הפלטפורמה דרכה אתה מנהל קשר עם חברותיי". לעומת זאת, הבעל טען: "צברנו יחד לא מעט והכל בעבודה קשה, אבל סצנות הקנאה הוציאו אותה מדעתה". 

עו"ד סולן טענה בבית המשפט כי הדרישה של האישה בעניין האינסטגרם גובלת בחוצפה. "יש גבול לחדירה לפרטיות. גם אם בני הזוג נשואים עדיין שמורה לכל אחד ואחת מהם הזכות לפרטיות", אמרה עו"ד סולן. בעקבות כך, בית הדין הצדיק את הבעל והוסיף: "יש להימנע מלחצות את הגבול הדק בענייני חדירה לפרטיות בין בני זוג". כמו כן, בית הדין הורה לשניים להגיע להסכמה תוך שבוע ימים, ובמידה ולא יושג סיכום האישה דורשת מחצית מההון שצברו, כמו גם מחצית מהכסף העתידי שיכנס במידה וישיקו אקזיט חדש.