סיפור מרגש ויוצא דופן התרחש במרכז הארץ ביממה האחרונה, כאשר כלב מדהים הציל את חיי בעליו בביתם בתל אביב. בנימין יעקב, בן ה-75, סבל מכאבים חזקים בגבו ונאלץ לנטול משככי כאבים, בשילוב עם תרופה נוספת, שגרמו לו לאבד את הכרתו. במזל, הכלב שלו סטיצ' היה בבית והצליח להציל את חיי בעליו, שהתמוטט על הרצפה בביתו.

כאשר הכלב הנאמן הבחין בבעליו שוכב ללא הכרה על הרצפה, הוא חמק משער הבית ויצא אל הרחוב כדי להשיג עזרה. תחילה, עוברי האורח היו בטוחים כי מדובר בכלב תועה ודיווחו לעירייה על הכלב, אך סטיצ' נשאר נחוש להוביל אותם אל בעליו. כך, בשלב מסוים העוברים והשבים עקבו אחרי סטיצ' ומצאו את בנימין שרוע על הרצפה.

אותם הנוכחים הזעיקו אמבולנס שהגיע כעבור מספר דקות אל בית משפחת יעקב והוביל את בנימין אל חדר המיון בבית החולים איכילוב. לאחר טיפול קצר חייו של בנימין ניצלו והוא שוחרר לביתו, ובעיקר אל חברו על ארבע שהציל את חייו. שירה פלג, האחות האחראית במחלקה לרפואה דחופה באיכילוב, סיפרה: "כשאנשי מד"א הביאו אלינו את הגבר המחוסר הכרה, וסיפרו לנו כיצד הכלב החכם הצליח להגיש עזרה לבעליו, נדהמתי לגלות מהי אהבה ונאמנות, זה היה פשוט מרגש ומחמם את הלב. בנימין קיבל אצלנו טיפול רפואי מלא חזר להכרה מלאה ושוחרר לביתו".

בשיחה עם מעריב, ע.דובר המרכז הרפואי איכילוב, רויטל ענבה, סיפרה כי שוחחה עם בנימין והוא נשמע אסיר תודה על התושייה של כלבו ועל הטיפול המסור. "הוא שמח שהסיפור הסתיים כך ולא יותר גרוע, וסטיצ' הכלב זוכה ליחס מיוחד מכל בני הבית". בנוסף, היא אמרה כי באופן אישי היא התרגשה מהסיפור ושמחה לגלות, כל פעם מחדש, כמה הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם.