נורצ'יאן אוגמן, בת ה-61 ממחוז עידין שבטורקיה, נכנסה אל חדר הניתוח בחודש מרץ האחרון במטרה לבצע מתיחת בטן שגרתית. אחרי שהניתוח עבר בהצלחה, אוגמן שוחררה מבית החולים "קוסדאסי" ושבה אל ביתה, שם היא חיה עם בעלה ושבעת ילדיה. עם הזמן, האם החלה להרגיש כאבים עזים בבטן, אך לא תיארה לעצמה מה מקור הכאב. צפו בראיון עם המטופלת:

על פי הדיווח בכלי תקשורת מקומי, AHaber's, אוגמן נותחה על ידי מנתח שהזדהה בראשי התיבות ל.א, בניתוח שארך כחמש שעות. לאחר מספר ימים, אוגמן החלה לסבול מכאבים עזים והבחינה בנפיחות חריגה בבטנה, מה שהחזיר אותה לבדיקה בבית החולים. תחילה, נאמר לה כי מדובר בתסמינים שגרתיים שלאחר הניתוח, אלא ששבוע שעבר היא פנתה לקבלת חוות דעת נוספת – והתבררה האמת. 

באמצעות צילום רנטגן שעשתה אוגמן, היא גילתה כי בתוך בטנה שוכנות זוג מספריים שנשכחו שם במהלך הניתוח הפלסטי. בעקבות כך, האם נכנסה מיד לניתוח חירום במטרה להוציא את המספריים, שהיו בתוך בטנה למעלה מחודשיים. "אחרי הניתוח הכאבים שלי החמירו וזה הפך להיות קשה יותר ויותר עם הזמן. הרופא בכל פעם שלח אותי בחזרה הביתה ואמר לי להיות סבלנית, הוא בכלל לא היה מעוניין להקשיב לי", סיפרה אוגמן בראיון לתקשורת המקומית. 

לדבריה, אחרי ניתוח הוצאת המספריים הכאבים הופחתו, אך היא עדיין מרגישה אותם באזור הבטן. בעקבות התקרית החריגה, אוגמן הגישה תלונה על הרופא המנתח, בית החולים ושאר צוות הרפואה שהיה מעורב בניתוח. כמו כן, גורמים מבית החולים טרם הגיבו לפרשה.